Dette må være den beste eg har sett!

Designet av Svetlana Genrikh

 

Fluesopp er for meg noe av den fineste julepyntet, eg syns de lyser litt sånn “KOoOS” ♥ Å ja eg har maaange, i går satt eg også å perlet noen….Må liksom alltid tilføre noen nye til samlingen. Kjøpte en del på Selvåg Gartneri for et par år siden og må nok innom der før jul for å se om de har fått noen nye 😀

 

 

 

Designet av Svetlana Genrikh

 

Men HALLO!? Ingen slår denne når det kommer til den hekla varianten! Sjekk da!! Dette er absolutt noe av det fineste eg har sett og den har en snerten form for humor i tillegg 😀 Den er heklet med tynt bomullsgarn
på nål nr 2,0 så dette er absolutt delikat og deilig ♥

 

CUTIE FLY AGARIC
Bildene over
Str 26 cm

 

 

* * * *

 

 

Ok, da var me midtveis i uka og det er snart helg gitt! Planen i dag var å komme meg til Symsam å skiftet glass
i Hobbybrillene mine….fikk mld om det før helga at glassene var kommet. Ååå har ikkje bestemt meg ennå om eg orker å kjøre helt ut dit…Men det hadde vært sååå kjekt å fått de nye glassene! Elsker Hobbybrillene mine, men om de kan bli enda mer slik eg vil ha de er det jo amazing! Det tar litt tid når de skal skifte så eg kan surre litt rundt på Tasta Senteret i mens…Kanskje finne noen småting til julekalenderen? Hmm I natt før eg la meg klikket eg hjem TIDENES julpysj! Ooooh my, den er perfekt! Se på DENNE du! Ho Ho Ho

Hadde vært greit å fått bort Synsam denne uka for neste uke skjer det mye: Uka starter med å nappe ut alle tennene nede(!!!) og så fortsetter jo uka da vettu med å pynte til jul ute/inne….Satser på at formen er fin etter tannlegen 🙂 Apropo tannlegen så har eg jo prøvd å finansiere den med å perle armbånd og lage litt maskemarkører! Hadde vært gøy med en liten innspurt der ja *Fniser* Det er en del Rudolf Maskemarkører igjen+noen andre HER og du finner mange fine, festlige og mer seriøse armbånd HER HER HER og HER 😀

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg