Nå også til de minste!

 

Det er flere som har spurt om eg lager armbånd til barn, og det kan eg selvfølgelig gjøre 🙂 Har allerede laget en del på bestilling, men nå legger eg ut en liten søt kolleksjon som garantert vil vokse litt 😀 Armbånd beregnet på barn vil gå opp til max 16 cm omkrets, eg legger ut mål under hvert enkelt armbånd under her. Hvis du ønsker å bestille armbånd oppgi da omkretsen på mottaker sitt håndledd. Mål helt inn til, men ikkje stramt.

Alle disse armbåndene kan også lages med f.eks navn – Har flere typer bokstaver, spør evn ved bestilling. Ta kontakt med meg på den måten som er enklest for deg eller send meg en mail: [email protected]. Kan jo være en koselig ting å legge i adventskalenderen? Kan også f.eks lage litt julete armbånd, eksempler på det kan du se nærmere på HER INNE Ho Ho Ho Det vil etter hvert også komme julearmbånd med tekst.

Armbåndene under her betstår av 2 armbånd – tror det holder? Kan fort bli for mye på en liten arm.
Har mange dyreperler så eg kan helt klart lage flere av de under her.

 

 

 


Nr 1 – Gris
14,5 cm

120 kr 80,- + porto

 

 

 

 


Nr 2 – Panda
13,5 cm

120 kr 80,- + porto

 

 

 


Nr 3 – Tiger
15,5 cm

120 kr 80,- + porto

 

 

 


Nr 3 – Pusekatt
13 cm

120 kr 80,- + porto

 

 

 


Nr 5 – Teddybjørn
15 cm

120 kr 80,- + porto

 

 


Nr 6 – Kitty
14 cm
120 kr 80,- +porto

 

 

 

 

 

Nr 7 – Svart Bjørn
14 cm
120 kr + 18 kr i porto

SOLGT

 

 

 

 

Har akkurat nå lagt ut noen flere Strikkerelaterte armbånd HER INNE + eg nylig fylte opp med litt Kampsport armbånd HER INNE 😀 Litt for alle vil eg nesten tro?

I går sendte eg mail til tannlegen og ga beskjed eg vil starte neste uke!!! WRÆÆÆL! Det er litt sånn grugledende spenning! Vel vel, eg har fått litt bestillinger på diverse så eg får lage meg en kopp kakao
å surre videre på Hobbyrommet 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg