Disse var jo perfekt!

 

Eg har ganske god selvinnsikt så eg kjøpte noen 100 av disse klistremerkene….*fniser*…Stedet er AliExpress! Hvor eller kan man finne perfekt smånips til hva enn det måtte være? Disse er jo helt supre til
å klistre uten på pakker/gaver som eg sender rundt over alt, ja for eg vet jo hva eg pakker og sender. Tenker derfor at disse er totalt pørfekt! Dessuten er eg i gang med å TENKE på Årets Påske Quizzz – Ja det må jo til? Ingen påske uten vel? Har en plan som nok en gang innebærer at eg må kjøre rundt, gå litt tur, ta bilder og lage en morsomme greie av det….Så ja, det er ikke alltid bare bare å slenge evn ut noen spørsmål – Alltid planlegging, ja og så skal det ordnes premier – Men det er gøy da! Det beste på Påske Quiz`n eg har laget er den fra 2021, den har hatt så vanvittige etterdønningene at det er nesten så eg ikke tror det,
HER INNE kan du fortsatt nyte godt av den!

 

 

 

 

 

En rull med 500 bier? Helt nødvendig, ikke det? Kan røpe at det kommer flere slike ruller…..Åsså var eg innom Temu her en kveld, KUN fordi “alle” på TikTok gjør det….Ble mer klister! Mange pakker med morsomme klister (50 stk pr pakke) kr 6!?!? Kan jo si at eg kjøpte en tilsvarende pakke fra Panduro….
Bra kvalitet, men til en helt annen penge hehe Kjekt å ha når en viss lita tulle komme spå besøk –
Klistremerker er POPPIS!

 

 

 

Selvfølgelig var eg på tur i dag, Byhaugen var stedet! Gikk en runde,
gjennom Mississippiskogen, langs Store Stokka vann…

 

 

 

…og langs Lille Stokkavann. Fin tur, vindstille og fint. Kravla oss opp i skråningene gjennom skogen på tilbakeveien. Ble en kjapp suppe før eg fartet videre, en snartur til Hillevåg….Ims har fortsatt ikke fått inn “Mine” Dumplings….Durte videre til Amira som var hjemme, slengte i sofaen noen timer med strikketøyet før eg ble så sløv og trøtt at eg måtte komme hjem 🙂 Nå har eg dusjet og er klar for kwellen.

 

 

 

 

Siden turene fra Byhaugen er et lavterskeltilbud blir aldri turen kjempelange, men noen ganger går det veeeldig treeegt, men sosialt og koselig 🙂 Nå? Jau, Jau, nå skal det strikkes….snaaart ferdig med første del og dette blir stilig altså! Eg fikk det til!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Har du satt deg som mål å overgå Quizen fra 2021 har vi virkelig noe å se frem til, for den var jo helt utrolig. Tipper det blir bra uansett hva du gjør den til. Venter i spenning.
      Har sett en del fra Temu, men er så skeptisk til å handle derfra. Hva blir lagt til prisene som står på varene

      1. Ingen ting i tillegg tror eg, kunne ikkje se noe på min ordre, VAT var f.eks inkl i prisene 🙂
        Om eg overgår den Quiz`n vet eg ikkje, men vil legge likedan arbeid i den tenkte eg, så får man se resultatet 🙂 Tenker at morsomme bilder er gøy 🙂

Siste innlegg