Drømmegenser i Holst Supersoft!

Designet av Katerina C. Rieckel

 

Eg bare dånte et lite øyeblikk her eg satt og tenkte at denne måtte eg bare snappe til meg!! Fy filleren den var lekkert og tanken på at den er strikket i Holst Supersoft er bare så tilfredsstillende! *Dån*

 

Designet av Katerina C. Rieckel

 

Se bort fra at det er snø på bildet – Dette er seriøst en genser du kan bruke på de fineste sommerkwellene når du sitter der ute ved bålpanna de vettu å drikker kaffi! Holst Supersoft er så absolutt et SOMMERgarn 🙂 Ellers sånn på vinteren er det fint over ulltrøya og under jakka 🙂 Dessuten skal eg love deg at du aldri har hatt en lettere genser! Eg har strikket en genser i dette garnet str L og hele greia veier ca 170 gr!! Du kjenner ikkje at du har den på deg så her snakket me vanvittig drøøøyt garn! Ingen over, Ingen ved side!

 

 

STORIES OF ICE
Bildene over
Fra 94 cm til 117 cm i overvidde

 

Til denne genseren trenger du MAX 8 nøster Holst Supersoft (altså til den største størrelsen) Dvs du får deg en skikkelig lekker genser til KUN 176 kroner, hvor deilig er ikkje det!?? ♥

 

 

* * * *

Vettu? Nå skal du høre: Sist Dib og eg var ute å kjørte var me innom Europris, me lot den røde L`en være på bilen mens me stakk inn å snopet litt, vel, L`en var borte da me kom ut igjen! Da spør eg: Hvem F….stjeler en L til 50 kr?? Men ok, i dag skulle eg hente Dib på jobb slik at han skulle få kjøre hjem i via SolaSplitten (Det er en strekning med 80 km/t og 2 tunneler og det var et “Mål” å bli så trygg at han fikk lov å kjøre her, STAS!)

 

SÅ ja, eg durte ned på Shell`en for å kjøpe en ny L, de var tomme….ok, videre til neste stasjon og der hadde de, men eg syns de virket så “Lette” i forhold til den me hadde. Den me hadde formelig SMALT inn til bilen fordi magneten var sterkt. Vel vel, kjørte å hentet Dib, satt i bilen å gamet fordi han måtte ta oppgjøret, vel vel, på L`en og hei hvor det går! Joda, litt shaky var eg vettu, å kjøre i 80 er litt fort spesielt om man føler man nærmer seg den hvite stripa til høyre hehe Vettu? Han er blitt skikkelig flink, det er bare eg som er LITT nervøs, men det blir bedre for hver gang! Syns faktisk eg er GANSKE så TØFF som gjør dette. Det er slettes ingen selvfølge at alle foreldre gjør det for JA det er skummelt i starten for ungen min har jo aldri kjørt før når me gjør det første gangen! Det som er en fordel er om du har evnen til å gro ut øyner i nakken f.eks med et vanvittig sidesyn! Det hjelper!

Ja du!?! Eg er ferdig med det første ermet!! JuHuuu Så nå skal eg legge opp til erm nr 2 og sååå skal eg spise sånn Stratos med Salt Karamell, tro gjerne eg liker den? Vet`kje, men skal smake 🙂

 

 

 

ENJOY og ha en
vanvittig koselig kwell

 

 

 

 

Har sittet i ca 2 t å hørt på Harm&Hegseth i dag!
Ler så eg grine av de der to altså! Vegar er jo bare helt….?
Anyway, eg ler som eg griner!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Helgemodus 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg