– Drømmevær –

 

 

Snakk om D R Ø M M E V Æ R ! Vindstille, 0 grader og knall sol! Om eg er på tur? Nop, har ikke vært utenfor døra…klarer ikke vær i stua en gang…Dagen etter migrene er alltid veldig lyssky…Sola svir
i pannen
…! Tenk så nydelig det hadde vært å gått ute på ei jærstrand i dag!?? Å nei, det er ikke eg som har plukker frem julepynten igjen…Ali var ute å “lekte” seg på terrassen..

 

 

 

Nydelig soloppgang i morges…

 

 

 

 

Et utrolig fristende vær, og vettu!??
I dag sang fuglene sånn skikkelig, du vet sånn de gjør når det er vår! Det var helt nydelig 🙂
Ble våryr rett og slett!

 

 

 

 

 

Snart på tide å få klippet og rasket litt her ute, ble dårlig med stelling av terrasse i høst…straffer seg nå det

 

 

 

 

Eg har brukt dagen på Hobbyrommet, vasket t.o.m vinduet her inne i dag! Du og du så blankt og fint det ble 🙂 Har festet en haug med tråden på prosjektet mitt! Svarer seg å gjøre det underveis, mindre tråder som tvinner seg og fler tråder vil det jo bli. For hver gang mønsteret forskyver må eg til med nye nøster,
ergo flere tråder som må festet…og sånn går no dagene 🙂

 

 

 

 

Siden eg sto opp litt over 5 i morges ble det tidlig middag på meg i dag; Stekt Søtpotet og litt grønnsaker,
var ganske så digg altså 🙂 Dib er på vei hjem fra jobb og skal svinge innom butikken…eg TRENGER litt is i dag, da føler eg meg nok mye bedre etterpå! Vel vel, alle løse tråder er festet og nå er eg klar for å strikke, greit å få ryddet opp litt i alt kaoset 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. så deilig med sånt vær da ,men kjedelig du ikke fikk nyte det ute ,krysser fingrane for att det er fint når du igjen greier å gå ut ,den middagen såg digg ut ,lager du søtpotetchips selv eller kjøper du en pose som er ferdig til å putte i ovnen ?

Siste innlegg