Dropper dalstrøka…Et ønske om teleskopstang!?

 

 

Sånn da var det gjort….nå mangler det bare å få tak i shortsen som seff ligger i den nederste skuffa…høres ut som en jobb for grillklype! Årets første leggshaving gikk overraskende greit…FAKTISK! Takker all rullesteinen på Jæren for rimelig bra balanse! Woop Woop! Men altså…en teleskopstang kunne også vært greit *ler* Nå er det bestemt, det blir tur i morgen og Ine blir med! Leeenge siden eg har skravlet med henne nå, så dette er absolutt på tide! Blir så visst ikkje noe fjelltopp på Dale denne gangen, turen går til Hellestø som er rimelig flatt så håper eg bare det går bra å gå i sand. Sand er jo i utgangspunktet som medisin for “vanlige” vonde rygger, det verste er å stige oppover med høyre ben, så da unngår eg det inn til videre 🙂 Glattbarberte legger skal sausen inn med solfaktor og grilles! Ine har jukset med 3 uker i syden….så eg har nok litt å ta igjen om eg skal matche! haha Ååå det gledes for gjett om eg trenger en frisk luftetur!

 

 

 

 

Dagen startet sent her i dag som du vet, så etter en dusj ble det frokost og lunsj i samme skåla kl 15! Chiapudding som eg laget i natt med litt granola, blå-/bringebær, en dæsj cottage cheese og pekannøtter 🙂 Jammy! Du bør prøve! Masse godt + god og mett! Ikkje for at det er det viktigste, men i dag gikk eg på vekta, bare fordi….Har innsett at vekta er ikkje alt, det viktigste at formen er BRA og at alt er som det skal med kroppens innside, men tenker at -10 kg i løpet av året er innafor å ønske. Det gledelige i dag var at vekta hadde ikkje økt de 19 dagene eg har sittet på ræva – Faktisk 300 gr mindre enn den dagen eg knakk ribbein. Da eg skjønte at det kom til å bli rolige dager fremover gikk eg nemlig på vekta for å se hvor det ville gå….For meg så “gjorde” dette dagen! Det viser også at eg har sånn noenlunde kontroll på hva eg putter i munnen 🙂

Men ok, nå er eg klar her på Hobbyrommet, har faktisk fått ryddet litt så langt det lot seg gjør så nå blir det strikkings på meg! Kanskje eg blir ferdig med arm nr 2 i dag?? Terrassen må uansett vente ei stund til…

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg