Du gjetter det aldri!

Designet av Tonya Bush

 

Ahaa en nisse tenker du? Ja jo, det ER en nisse og hvis du nesten gang du er på farten kjøper med deg noen hvite kjøkkenhåndklær så er halve jobben allerede gjort 😀 Så gøy, en slags kombinasjonsgave! Hekle litt og kjøpe litt + det er noe som alle trenger på kjøkkenet hele året. Kanskje ikkje akkurat selve nissen da,
men den vil gjør seg til desember 🙂

 

 

 

Designet av Tonya Bush

 

Koselig, morsomt og praktisk! Inni hodet på nissene er det festet fast en passe stor ring som håndkleder trær gjennom —> Skjegget 🙂 Tips: På Ikea har de faktisk kjøkkenhåndklede til KUN 5 kr som fint kan passe 😀

 

 

GNOME TOWEL TOPPER
Bildene over
Str 20 cm X 12 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag ja, merker at det er blitt en god del kaldere. I helgen lå det på rundt 2-3 grader + sol, nå er det oppe i 9, men det blåååser….ergo: Følt temperatur er 2 grader. Når du har en fullblods araber + en halvblodsaraber (sønn)
i hus vil det si at det bør “fyres” for fulle mugger med en gang gradene sklir under 10….Med dagens strømpriser ække`d mulig!! De får rett og slett bare pakke seg inn i ull *ler*

Tja…hva skal man så finne på i dag da? Vel, eg skal til legen halv 2 så der forsvinner det fort et par timer
(Er sikker på at eg går på det legekontoret med lengst ventetid!) Fikk beskjed fra Synsam at de nye glassene til Hobbybrillene min er på plass, burde kjørt innom der etter på….Meeen så har eg sagt ja til svinge rundt et par ærend for mor mi, så eg får sjå ka eg rekker…Vet heller ikkje OOM eg er helt fornøyd med stivheten på gårsdagen eplegelé…Mulig eg gir den et lite oppkok igjen og putter 2-3 gelantinplater til opp i…
Skal nå alltid få dagen til å gå for å si det sånn…

 

 

LAG DEG EN MAGISK MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg