Eg kunne bitt av meg tunga!!

Foto: Frode Østbø

 

SHIT altså! Da eg blogget i formiddag skrev eg om tordnenværet som skrallet over hodet på meg og at eg koset meg!! Eg nevnte også at det hadde vært noen skikkelig smell og at eg håpet det ikkje hadde slått ned…Vel
eg kunne vel egentlig bitt av meg tunga fordi eg satt jo faktisk her å koset meg i drittværet…Lite visste eg at jo da det hadde slått ned, rett her borte *peker retning* Hus og bil, det er brent opp og ødelagt, totalt 4 leiligheter i rekke er evakuert og barnehagen er åpen for de som er rammet. TRAGISK!

Du kan lese mer om det HER i Solabladet.

Mulig eg må dempe min entusiasme for uvær og heller bare tie stille neste gang…
Sender gode tanker til de som er rammet og kommer garantert til å stille opp om det skulle vise seg
at det er noe me som lokalbefolkning kan gjøre ♥

Kan jo nevne at eg fikk et 10 talls bekymringsmeldinger fra flere av dere om det sto bra til her hos oss, Takk for omtanken – Her er alt bra, men det setter en støkk i oss alle tror eg når lynet bare slår ned på den måte midt i et boligfelt! Me bor jo helt oppe på høyden og eg følte meg plutselig mer utsatt enn før. SKUMMELT! Å jadda, det er meldt flere tordenbyger ut over dagen, kvelden og natt så det er best å ta sine FORHÅNDSREGLER!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille som ikkje er fult så høy i hatten lenger…

3 kommentarer
    1. Jeg nærmest lettet i senga i natt pga et skikkelig lyn, knitring og “kabooom”. Det slo nok ned et sted på heia. Vanlig her, det. Men det er fælt når det rammer boliger, – skummelt.

Siste innlegg