Eg satte ramme på julen

Reklame | Poster Store

 

Endelig kunne eg vise prikken over I`en ved årets julepynting: Samarbeidet med Poster Store satte virkelig en flott ramme på julen! Årets Juleplakater falt i smak hos meg, det som eg syns er det kjekkeste er at nå har eg opp til flere plakater i hver ramme og eg kan bytte etter årstid, og ikkje minst humør!

 

 

 

 

Det var jo en selvfølge at eg måtte ha Pepperkaker (Str 50 X 70) over kakeBaren 😀

Noe nytt som er kommet hos Poster Store er Bildehyller!! Woop Woop endelig fikk eg et par hyller som eg trengte på kjøkkenet!! Som du ser så trenger du ikkje bruke de til bilder, de var jo helt supre til kaffi/kos stash,
der med fikk eg plass til enda flere kaker på benken 🙂

 

 

 

 

Noe av det enklest må jo faktisk være Plakathenger!! Det er gjort på et visp å skifte, noe du faktisk kan gjøre mens julekakene steker – Ja, rett og slett ommøblere på bildene 🙂

 

 

 

 

Fine stemningsfulle plakater, velger du flere plakater i diverse størrelser kan du virkelig lage deg en stemningsfull Bildevegg. Denne store plakaten står selvfølgelig ikkje på spisebordet, men den henger i gangen sammen med julebyen. Vinteren er ikkje en tid å ta gode bilder inne med tanke på lys så for å yte plakaten en rettferdighet så eg meg nødt for å ta det inn i stua et øyeblikk

 

 

 

 

Eg har allerede en bildevegg som eg laget tidligere, nå til jul var det enkelt: La bare inn nye plakater der eg syns det passet 🙂 Ble ganske så koselig her i sofakroken. Om du ikkje er like julete som meg kan du jo allerede nå tenke på hva du trenger for å kunne lage deg en flott bildevegg til våren/sommeren.

 

 

 

 

Selv om eg liker alle sammen er vel kanskje disse 2 de lekreste….sukk…de er så fine,
Vintage Stil…FURU Plakat og GRAN Plakat

 

 

 

 

 

F.o.m med i dag t.o.m 25.desember kan du bruke min Rabattkode VIBEKE45 som gir 45% på Plakater og 10% på Rammer! Bortsett fra på bildeveggen i stua hvor eg har Eikerammer bruker eg Svarte Metallrammer
i resten av leiligheten – Veldig enkelt å klippse plakater ut/inn av rammene

Nå er eg i grunnen ferdig til jul. Julegavene er i boks, det som skulle sendes er sendt, julekorta er i lufta og kakene er på plass så nå skal eg nyte søndagen og kose meg resten av uka 🙂

 

 

 

GOD JUL!

 

 

 

Julklem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
      1. Lite hvile kan du trygt si…i morgen er det inn til Stavanger og Kirkens Bymisjon, det er jo koselig da…muligens litt hvile på tirsdag, men etter onsdag er eg nok ganske redusert…Da skal nemlig boet etter mor mi deles noe eg ikkje tror blir en “hyggelig” affære…Ikkje bare bare å være 3 som deler når bare 2 er enige…*Kaos*

    1. Å himmelske lykke😍 Nå skal det shoppes!! At jeg ikke visste om dette… Du er et oppkomme av inspirasjon på alle fronter😁

Siste innlegg