Ei perle her og ei perle der!

 

Sånn! Nå er det bare å benke seg og perle i vei 🙂 Å ja, eg er hekta, selvfølgelig er eg det! Hadde ikkje heller trodd det ville bli på en annen måte *ler* I dag kom Perlekommoden i posten  + litt påfyll av enkelte farger. Perlekommoden gjør at det ikkje blir kaos om eg sitter på spisebordet i stua å perler, ser litt ryddigere ut 🙂
Selv om den ikkje er kjempestor rommer den ganske myyye perler! Når du kjøper kommoden følger det med perler, 1000 perler pr skuff, dvs 20.000 perler. En slik pose med 1000 stk fyller nesten halve skuffen, eg fylt alle skuffene opp i de fargene eg ville ha: Hele gråskalaen og brunskalaen siden de blir brukt mest. Vil anta at den totalt rommer ca 40.000 perler og det er ganske mye! Alle glassene eg kjøpte oppbevarer eg det meste av perlene
i og de står fortsatt på hylla ute i perlekroken + eg har et “Lite” lager i skuffene *hihi* Nå slipper eg liksom å dra med meg 20-30 glass hver gang eg vil sitte i stua *ler hjertelig*

Dette er jo også en super bursdagsgave til noen som liker å dille med perler. Da tenker eg jo helst på barn hehe Men garantert mange voksne også hadde blitt glade, ja slike som meg MoHaaa Kommoden har eg kjøpt på Panduro og du finner den HER INNE 🙂

 

 

 

 

Har fått flere spørsmål om hvilke perler eg bruker, alt eg har perlet til nå er Hama Midi, det er perlen til venstre. Den til høyre er Hama Mini og eg skal looove deg at DEN er liten! Den er nesten som bare et lite rusk!! Å ja, selvfølgelig har eg lyst å perle i Mini også, men spørs som eg ikkje må bruke et forstørrelsesglass i tillegg…Gøy! KJEMPEGØY og litt galskap MoHaaa

 

 

 

Eg har flere av bøkene til Anja Takacs og de er alle utrooolig fine, men denne Juleboka tar kaka!! Så ja, har du planer om å perle til jul så er det denne du trenger  det er mange skjønne Julefigurer i Perle App`n hennes: DET PERLER 🙂  Har lenge vært på jakt etter denne boka da alle her i Norge har vært utsolgt og de i Danmark sender ikkje til Norge. Tok kontakt med Hyggebryne da Anja Takacs sa at de skulle få den inn, fikk melding når de fikk den og vips havnet en i min postkasse! Du finner den HER INNE 🙂

 

Det har vært en traaavel dag i dag, mye er blitt gjort og eg har vært PÅ beina siden ca halv 11 til 21.30!
Det er nesten så det har røykt av aktivitetsmåleren min! Nå skal eg bare sitte her å puste ei stund for
i morgen er en STOR dag! Gleder meg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EI
RIKTIG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra ei HAPPY Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg