Eksperimentering! + Favoritten blomstrer!!

 

I går var det alt for varmt, i dag var det bare varmt, men likevel nok til at eg orket ikkje tanken på å innta kjøkkenet og middagslaging! Etter en prat med Amira kom me frem til at de kom her på middag og at de kjørte innom McDonalds å kjøpte dne med seg *ler* Det er YTTERST sjeldent at eg både spiser og ikkje minst tar initiativet til den type mat – Men i dag var det helt innafor og ALT ble jo spist opp, så da var det jo vellykket.

Denne løsningen ga meg også extra tilpå Hobbyrommet og her er det Cernit som har vært i sving hele dagen 🙂 Prøve og feile er vel det eg har styrt mest med…Det må eg si; Rød og Svart Cernit er intense!! Aldri ta på den hvite etter på, ikkje før du har skurt hendene med skrubb! Lærer litt hele tiden. Fikk da i havn 8 sauer, mye arbeid, så eg tror ikkje det blir flere akkurat av denne typen. Blir noe mye annet da…

 

 

 

 

…tja, kanskje en flokk med artige ugler? Ikkje godt å si. Hva alle disse figurene blir til slutt vet eg ikkje helt, muligheten er jo mange 🙂 Inni mellom når eg blander farger (Ja det er helt magisk med denne Cernit`n!)
ruller eg ut litt perler 🙂

 

 

 

 

Det er gøy å være kreativ, men det er ende mer gøy å være kreativ med å finne ut hva man kan bruke for
å komme seg i mål. Å jo da, det finnes verktøy for alt som kan kjøpes, og det er jo som oftes ganske så dyrt. Sannheten er jo at me lale har ting og tang i skuffer og skap som kan gi det samme resultatet,
hvis du bare gidder lete 🙂

 

 

 


Sprøytetupper f.eks? Ypperlige til små detaljer!

Før eg rusler i seng om ca et par timer tenker eg å lakke noen av de ferdige figurere slik at eg kan teste diverse monteringteknikker i morgen. Mange muligheter!

 

 

Men nå? Vel...me tar oss en tur ut på terrassen:

 

På vei ut dit passerer eg denne i stua! JØSS! Skal si de blomstrer!!
Liljer er altså SÅÅÅ fine!!

 

 

 

 

Det samme er de som står ute på terrassen, ser ikkje ut for at de har tatt skade av det vanvittige regnet me har hatt det siste døgnet. De elsker garantert varmen ♥

 

 

 

 

DISSE er bare enda finere i virkeligheten!

 

 

 

 

Mindre enn ei uke tok det før den spratt ut med blomster! STAS!! De blomstene er bare fullstendig magiske og eg håper virkelig at frøene eg har sådd blir vellykket. I morgen er det meldt regn og torden/lyn…

 

 

 

HA EN FIN KWELL
OG EI GOD NATT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg