Elsker Før og Etter!

 

Nå var det virkelig på tide å shaine på Hobbyrommet! Alt for mye av alt på en gang, tendens til kaos kan man si. Det var bare å sette i gang når eg kom hjem fra handel og trening.

 

 

 

 

Ting har en tendens til å bare hope seg opp og ALT trenger jo ikkje stå fremme…?

 

 

 

 

SÅNN! Nå kan eg begynne å rote igjen for nå er alt rent!

 

 

 

 

2 nye kasser rommet mye av det som sto rundt omkring.

 

 

 

 

Kjøpte også en sånn Smart Boks i dag, geniale til å stable 🙂
Da kan mye stå tilgjengelig uten at det tar for mye plass.

 

 

 

 

Se her vettu! Rent og pent 😀

 

 

 

 

Alle de små glassene med miniperler måtte opp på hylla igjen
mens eg vasket – Å ja, perlehyllene er også støvfrie!

 

 

 

 

Flere ganger når eg snapper fra Hobbyrommet har eg fått spørsmål om hvilke CD det er eg har på hylla.
Vel, denne er helt uten musikk og var en eksamenssoppgave fra studietiden 🙂

 

 

 

 

Sånn! Da var Bobaiskaffi`n klar og eg skal bare sitte her å kose meg med Miniperlene 🙂
Ja og så skal eg male, Russedressen ligger her ved min venstre side.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
      1. Takk skal du ha 😀
        Ja dette er en drøm for meg, siden eg var liten har dette vært noe eg har ønsket meg. Da eg hadde eget designfirma var eg på god vei til å få noe lignende bare med andre ting, men brått ble det jo slutt på arb.livet. Men nå? Ja nå skal eg bare kose meg uten noe mas og jag 🙂

    1. Kjempekos å få være med deg på det koselige og innholdsrike hobbyrommet. Jammen fortjener du eget rom til alle hobbyene dine. Kjekt for deg og kjekt for resten av familien. 😍

Siste innlegg