Elsker TILBUD!

 

Et godt KUPP er alltid gøy, spesielt om det er noe man virkelig kunne tenke seg! Ikkje det? Spare litt kroner er herlig 🙂 Disse 3 kaktusene kjøpte eg i sommer, på det tidspunktet hadde eg ikkje passende krukker så da kjøpte eg disse. Totalpakken der ble liksom ikkje helt billig, men eg ble fullstendig forelsker!

 

 

 

 

I dag da eg småsprintet inn på senteret for å kjøpe noe på Kiwi måtte eg jo forbi favorittbutikken min; Mestergrønn…Sukk…der stor de vettu å fylte opp hyllene med tilbudsvarene…!! JØSS! Sprang inn på Kiwi og plukket det eg trengte og fór tilbake til Mestergrønn. “Mine” potter (som forøvrig veier et lite tonn)
var på T I L B U D! 70% er jo helt konge! JuHuuu

Plukket med meg 8 stk eg…Skal vel alltid finne en plante som trenger noe nytt…De 4 største kostet 140 pr stk, de minste 90 pr stk minus da altså 70% = 276 kr Eg hadde et par Gavekort på lur i lommeboka og brukte det ene  (TAKK Marianne! ♥) og betalte kun 26 kr for alle krukkene 🙂

Sleit de med meg opp 3 etg da eg kom hjem og byttet ut de andre betongkrukkene eg hadde i stuevinduene
(De lager merker i malingen på vinduskarmen) De nye har god polstring under og kan skyves frem/tilbake uten å ripe 🙂 Så ja, nå er eg såå fornøyd! I løpet av jula har det poppet opp en masse Elefantøreavleggere så kanskje eg bruker de 2 siste store krukkene til de, hvis ikkje noen andre trengende planter dukker opp 🙂

I dag er det plantekrukkers dag! Dib og Ali var nede i hagen til mor mi i dag og fikk tømt alle de store hvite krukkene og hentet de hjem her. Mor mi og eg kjøpte like for noen år siden og nå kan eg kaste
noen av de gamle eg har, blir det så fint til sommeren atte!

 

 

GLEDER MEG
TIL VÅREN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg