En avslappet 17.mai

 

Med tanke på at det er 3 år siden siste skikkelig feiring burde me jo sittet her i finstasen og klar for take off inn til Stavanger, men nei da…eg sitter her å surrer i pysjen og er egentlig ganske glad for at eg slipper
å stille pyntet og striglet kl 07:00 🙂

Kanskje noen hvileår før me igjen stiller i veikantet for å se på barnetoget 🙂 Nå er eg klar for å se på Barnetoget på Karl Johan og få en dose korpsmusikk mens eg skal prøve meg på Pavlova 😀

 

 

 

 

Det siste året har eg garantert ryddet og ordnet for mye….finner ikkje alle flaggene!! Har jo en haug!? Vel vel, det store flagget er på plass ute på terrassen og noen små ved inngangen.

 

 

GRATULERER MED DAGEN!

Kos deg masse 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg