En Heldig Vinner…

Reklame | Kjoleboka til Helen Olsen

 

Det var en del som drømte om å kunne strikke seg en lekker kjole og da er jo denne boka perfekt å ha i sitt eie 🙂 Her får du 12 flotte kjoler, i variert tykkelse og garntyper og ikkje minst forskjellige lengder. Garantert en kjole for de fleste, å ja da, klart eg har plukket meg ut noen favoritter! Skulle du ikkje være den heldige denne gangen som vinner er det nå mulig å kjøpe boka på nett, ta en titt HER i så fall 🙂
Du finner også noen av kjolene til Helen på Ravelry 🙂

Den heldige vinneren denne gangen er…

 

NINA MERETE BREVIK

 

 

Gratulerer så mye! Send meg en mail ([email protected])
med adressen din så får du snart boka i postkassen 🙂

 

 

* * * *

Samtidig som eg bare vil sitte her å strikke så hadde det vært skikkelig digg med en liten blund på sofaen! Hvis eg ikkje kvikner til innen 10 min så flater eg ut! Er ganske rolig i heimen og alle er på hvert sitt rom, alle suller med sitt. Dib er den eneste som egentlig har gjort noe hehe Ble noen timer på trening for han, men nå er det Gaming som gjelder. Jammen godt han har den hobbyen også, på et område må han jo få slappet av 🙂 Amira og eg er mer de som bare kan glo oss gjennom flere sesonger av en serie på ei helg, kun avbrutt av litt søvn 🙂 Eg er ennå ikkje ferdig med Sopranos! Var jammen meg flere sesonger enn forventet, men filler`n den serien er kjekk altså! Kan ikkje huske at den var så lang når den gikk på Tv? Leste for litt siden at den snart kommer en ny serie om “Sopranos”. Da skal James Gandolfini (Tony “The Boss”) sin sønn i virkeligheten altså spille “Tony” som ung,
før han ble “Boss” 🙂 Håper den blir tilgjengelig slik at eg også kan se den. Spennende!
Jaja, det er søndag og den er sløv gitt!

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg