En Herlig Rundfelling

Designet av Heidi Reszies

 

Fy søren for en skjønn måte å lage en rundfelling på, så enkelt, men akk så fint da! Genseren ligger jo veldig fint over skuldrene så ja; Rett inn i samlingen min i allefall ♥ Denne gule genseren er strikket i fingering garn og strikkefastheten er på 26 m og 34 row, MEN! Ønsker du å strikke den f.eks i noe tjukkere garn står det info
i oppskriften for den varianten også 🙂 Luksus altså! Sånn kan man like.

 

 

Designet av Heidi Reszies

 

Lyst å se hvordan orginalgarnet er? Ta en titt HER INNE 🙂 Vil jo si at pga prisen så kan du garantert finne deg et vel så fint garn her hjemme *humrer* Ta en runde på alle de flinke som farger garn her til lands
om du ønsker å bruke denne type garn.

 

 

TAPROOT
Bildene over
Opp til 130 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Oj Oj hvilken dag dette ble da gitt! Facebook`n min flommer over av melding i tillegg til de mange hundre meldingen fra facebook som kommer for hver innlegg de sletter! Å ja da, de sletter ennå og det er nok over 1000 notification her nå!! Her på Blogg.no har eg blogget siden 2016 så hvis de skal slette ALLE innleggene eg har postet på de årene kan de holde på ei stund for å si det sånn…På de 3 årene har eg skrevet 2.400 innlegg og alle innleggene er jo postet i diverse grupper på Facebook…Lykke til sier eg bare! *ler* Eg har sendt uttallige meldinger til Facebook + eg er i dialog med Datahjelperene og venter på tilbakemelding fra Datatilsynet. Og dere da! Halle min eg blir helt rørt av engasjementet på facebook! Vet at MANGE av dere også har sendt meldinger til Facebook om at blokkering av bloggen min er feil og eg HÅPER det når frem!

Forrige gang noe som dette skjedde var det ikkje sååå voldsomt. Da var det meg som person som ble rapporter/blokkert. Eg kunne ikkje poste NOE på facebook annet enn på min egen profil. Ingenting ble slettet og etter 24t var alt tilbake til normalt. Men om man blir rapport flere ganger går de tydeligvis hardere til verks. Eg krysser bare fingrene og HÅPER at alt er tilbake til normalt i morgen når eg står opp. Men eg håper at de mer kyndigere som er “satt på saken” klarer å finne ut hva eller hvem som skjedde!

Enn så lenge: TUSEN TAKK til deg og alle de andre
Siden ingen andre heller kan dele min blogglink på Facebook vil eg bare tips om at om du vil lese bloggen er det bare å gå inn på blogg.no så ligger eg der 🙂 Borte blir eg ikkje 🙂 Nå skal eg strikke og kose meg med Farmen! JuHuuu

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Håper dette ordner seg på fb. Helt horribelt at noen kan gjøre sånn. Håper noen finner ut av dette. Masse lykke til 😊.

    2. Ja håper du finner ut hvem det er slik at du slipper slik uthenging lenger!!!! Det er jo helt forferdelig og makalaust, at slikt skjer, du som har holdt på i så mange år og attpåtil hver eneste dag… Du får ha lykke til videre, og håpe at dette ender godt for din del <3

    3. Nå forsøkte jeg å linke inne på fb- på kreative blogger men gikk ikke fikk ikke postet lenken…

    4. Fortsatt samme problem ser jeg, prøvde å dele det siste blogginnlegget ditt men fikk ikke lov. Fikk ihvertfall sagt fra at dette ikke er riktig. Håper det løser seg snart.

    5. Her må det jo være en feil en plass, kan ikke forstå annet. Og jeg er sikker på at om ikke så mange dager, må fb laste opp alle innleggene dine igjen.
      Lykke til, og jeg vil følge deg uansett om det er her eller via fb 🥰

Siste innlegg