En herlig søndag i senga!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn


Som sagt så var planene mine i dag kun dette og BARE dette!! Egentlig ikkje ofte at mine planer går som planlagt, men i dag sneik det seg virkelig til. Det var først da Ali sto opp at eg skjønte at helvete
var på vei til å slå seg løs….*ler*….

 


Nå alt dette havner midt foran min egen utsikt er det jo bare å rømme! ALVORLIG TALT!
Åsså på en søndag da haha Ja ja, så du kan jo si at me har begge vært…

 


…Opptatt i dag! Den ene mer fysiskt aktiv enn den andre, men frem til nå har eg hatt plenty av Me-Time
og eg nyter det ennå! Gid det måtte ta ei uke å male stua! MoHaaa

 


Eg har tross alt noe lekker her som eg er nødt å ta hånd om og akkurat nå er det ikkje mye som er mer viktig 🙂 Pleie egen tid samtidig gjøre noe koselig for en annen person? Hmm vanskelig å overgå…Selv om stuetaket ser STUNNING ut i tastende stund ♥ Jepp Ali er veldig flink når han først er i gang og i følge hans uttalelser så blir nok stua ferdig denne uka om ikkje malinga i seg selv tar knekken på han! Ikkje alltid bare bare å bli 50
*Ler og Krysser fingrene*

Tja, kanskje du lurer på HVA eg strikket? Egentlig ingen hemmelig og en gratis norsk oppskrift kan du plukke med deg HER om du vil 🙂 Har ikkje bestemt meg for om eg skal følge mønsteret slavisk ennå, men det vil tiden vise. Uansett, lekkert skal det bli med masse innstrikket tryllestøv og en haug med gode ønsker ♥

 


Kan også anbefale en god serie på HBO, elsker jo Sarah Jessica Parker
og “Divorce” er veldig kjekk og eg koser meg her eg sitter 🙂

 


Ikkje er det noe å utsette på utsikter fra jenterommet heller og det passer jo fint at Amira er bortreist denne helga siden eg har inntatt rommet hennes med alt mitt strikkestash 🙂 Rommet hennes har forresten blitt skikkelig flott og eg forventer intet mindre av stua vår heller! Gleder meg til eg kan senke skuldrene og bare nyte at alt me eier har fått en fast plass og at ikkje ALT, ja absolutt ALT står på en fullstendig uoversiktelig og malplasser plass! Har eg nevnt at det er en mengde materialer OG verktøy på god vei inn på Garnrommet mitt?? Eg har heldigvis gitt beskjed om at INTET skal lenger inn enn som så (Viser avstanden med fingrene) haha Nei, eller JO DA! Alt blir nok bra til slutt og eg burde nok da invitert til et slags PARTY, men helt ærlig? Trooor eg heller vil nyte det
i fred og ro-Sammen med deilig strikketøy 🙂

Nå har eg satt på ny kaffi og fått på meg pysjen og resten av kwellen, eller i allefall heeelt til Amira kommer hjem, skal eg nyte akkurat her i senga, sammen med strikketøyet 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra en evig optimist; Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg