En kald kveldstur

 

I dag har det vært et helt utrolig vær! Blikk stille, sol og kaldt – Da blir det klart og fint! Siden eg skulle levere bilen til dekkskift kl 16 kjørte eg litt tidlig slik at eg kunne gå en tur mens eg ventet.

 

 

 

 

Leverte bilen og tok turen innom hos Mestergrønn, det er mor sin bursdag i morgen og det er en selvfølge å pynte graven, siden søs er på tur fikset eg dette fra oss begge 🙂 2 skjønne Vinterroser og masse roser. Garderte meg med en stort lys i tilfellet det ikkje var lys i lykta, men det var det. Uansett, kan vel aldri tenne for mange lys ♥

 

 

 

 

Du kan si eg gikk rundt og rundt noen ganger, litt frem og tilbake og rundt havna. Fikk mld allerede kvart på 5 om at bilen var ferdig….reagerte på prisen…Hmm...gikk runden tok en kikk på bilen min før eg gikk…
eg så fortsatt 2 sommerdekk…!?

Fikk en oppklaring da; Han trodde eg skulle bare skifte 2 dekk siden det bare var 2 av de gml vinterdekkene som var utslitt, ok greit nok. Han hentet bilen inn igjen for eg hadde jo bestilt omlegging til vinterdekk og skulle ha 4 nye dekk. Nå begynte det å bli veldig kaldt ut så eg surrer inne på senteret en stund, nesten 1 t før bilen var ferdig. Hentet med meg noen pakker fra posten og kom meg hjem.

Eg var godt kledd, hadde 2 lag med ull, men eg skjønner jo at folk likevel kan fryse ihjel når sola går ned….
Var kaldt kaldt liksom!

 

 

 

 

Ble jo en noe rotete tur hehe Glemte å skru av klokka så eg fikk med bilturen hjem også haha
Det har eg nå redigert bort og da ble det en tur på ca 5 km 🙂

 

 

 

Men altså! Se nå her!! Tok en runde på terrassen i dag, det var søren meg en frukt på passjonsplanten min!! Tenk om hvis denne hadde stått i et drivhus?? Da kunne eg muligens ha spiste den. Uansett, syns dette var bra eg 🙂

 

 

 

 

Et godt bevis på at det lønner seg med skikkelig maskeringstape! Dette var andre boller ja 🙂
Blir bra dette, så nå skal eg bare fortsette med akkurat det eg holder på med 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Godt du fikk skodd bilen. Brått kan det komme vintervær og det blir dyrt om du da gir deg ut på tur.
      Synes dere er så flinke til å stelle graven til deres mor.
      Ønsker deg en fin kveld og en god natt.
      Klem fra Liv

      1. Ja nå sank skuldrene når eg vet den er riktig skodd 🙂 Søsteren min og eg setter roser på graven hver helg, akkurat som da hun levde; Friske roser hver fredag <3

    2. Paasjonsplanten, skal du sætte indenfor, når kulden kommer, så modner frugten indenfor og du kan spise den.

      Her I Danmark venter vi stadig på sneen, vi er ikke så heldige som I er, jeg elsker sne, alt bliver så lyst når der ligger sne.

      Hilsen fra Jannie

Siste innlegg