En Magisk Helg er over

Foto: Vibbedille

 

Da kan me puste ut og senke skuldrene for en liten stund, men i morgen er det tilbake til trening igjen. Det har vært en flott helg med mange fine stunder, mye action, noen smell og ondter følger med, men alle er like hele og er klar til å stå på videre. Fy filler for et FLOTT gjeng ♥

I dag var det Lagmønster og Lagsparring. Laget til Dib gikk ikkje videre, men FOR et nivå må eg si! De er knall gode! Merker godt at det er forskjellig på Sort Beltet og Rødt i konkurranse, me har vanvittig mange virkelig dyktige utøvere! Det vanket en del medaljer på regionen vår, har ikkje helt oversikten og eg venter på listene.

 

Dette er fra Dib sin Individuelle sparring, han er blå

 

 

Dib i Rødt

 

 

Denne kampen ble uavgjort —> Extra omgang (Dib er rød)
Fikk ikkje filmet omkampen + Dib fikk en Walk Over (Dvs han gikk videre uten kamp)

 

 

De 2 siste videoen er samme kamp (Sort Beltene går 2 runder i 1 kamp) Dib er i rødt og møtte sin overmann, i følge Dib absolutt en det var greit å tape mot, han tok trossalt sølv i EM 🙂 Han fikk et kraftig spark i leveren som satt han litt ut + at den ene skulderen visst nok skle ut og inn igjen!
Det går bra nå, men han måtte innom legen etter kampen.

 

Team Rogaland i Lagmønster

 

 

Team Rogaland i Lagsparring. Dib er blå og nr 3 ut.
I Lagsparring er det blanding av vektklasser og Dib var vel litt uheldig med sin motstander.
Dib er -68 og motstanderen er +75 kg – Ikkje bare det, men han er også regjerende Europamester.
Du kan trygt si han fikk prøvd seg 🙂

 

 

Så ja, alt i alt er eg kjempefornøyd med helga! I går var eg også med i smøregjengen, dvs eg smørte noen 100 baguetter. I dag var det flere med så en svinset mer frem og tilbake for helt ærlig? Eg var helt ødelagt etter gårsdagen! Nå er eg bare en amøbe som sitter her å puster hehe Kommer til å kjenne det noen dager så eg får rett å slett slappe av og finne strikketøyet 🙂 Hadde meg en lang kwil da me kom hjem i dag,
men eg gleder meg til å legge meg om et par timer 🙂

 

 

 

 

HA EN GOD NATT!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Kjempefornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Gratulerer å mye til Dib 🎉. For noen kamper, og så tøft det går for seg. Forstår godt de må trene hardt. Nå fortjene du og en god avslapping 🧶. God natt når du e klar 😴. Klem fra Jorunn 😊

Siste innlegg