En Skikkelig Drittdag!

 

I går slo magen til igjen, på alle kanter og på alle tenkelige måter. Dagen startet ganske bra og eg hadde mange planer, blant annet skulle eg fylle alle stativene med klær ute og få det gjort. Mens eg ventet på vaskemaskinen satte eg meg ned med perlerien, lage meg litt mat og satte på en kjekk serien; “Kosetid”. Da var det akkurat som om noen helte ei bøtte med kvalme og magesmerter rett i hodet på meg! På et øyeblikk var eg ganske drenert og måtte bare stupe rett i seng…Klarte å sove av og på frem til sola kom inn vinduet og traff puta mi. Varmen gjorde jo ikkje situasjonen noe bedre for å si det sånn. Ut på ettermiddagen flyttet eg meg inn på Amira sitt rom, det er definitivt det kaldeste rommet med har! Så deilig. Der lå eg å døste og så på tv mens hun ryddet i garderoben sin. Etter ei stund når sola var bakom naboblokka la eg meg i mi egen seng igjen og sovnet og sov enda noen timer. For ikkje å ødelegge hele natta sto eg opp i 20 tiden, men akkurat like dårlig…Satt bare her å slang, maskinen var full av våte klær og ingen blomster ble vannet. Eg hadde heller ingen energi til å be noen om å gjøre verken det ene eller andre, hadde overhodet ingen energi til å tenke i det hele tatt! La meg igjen i 23 tiden og sov ganske bra frem til halv 7. Følte meg bedre, sto opp og laget kaffi og fikk i meg Ingefær. Bare etter en time var eg så trøtt igjen så da slengte eg meg i Dib sin seng når han gikk på skolen. Du snakker om å velte seg i alle rom når man ikkje er god. Sov en times tid og nå føler eg meg noe bedre, ikkje minst er eg optimisti og har vasket maskinen med klær en gang til og vurdere å starte å vanne…HELDIGVIS er det overskyet og eg håper det forblir sånn hele dagen! Akkurat nå er det 17 gr og det passer fint i dag.

Var nettopp ute å sjekket på Clematisen og jammen har det kommet en blomst til! Det betyr jo at eg har gjort noe riktig 🙂 Så gøy! Jaja eg får prøve å stable meg på beina og gjøre noe, om ikkje annet skal eg stavre meg bort til spisebordet å legge noe perler 🙂 Det positive er jo at dagen bare kan blir BEDRE! 🙂

Vettu!? Det begynte plutselig å dryppe litt regndråper ut samtidig som sola kom frem! Eg hoppet ut på terrassen
å tok tak i de siste genserene som hang der fra i går, brettet de kjapt og gikk inn på Amira sitt rom med de….

Da fikk eg dagens første latter:

 

 

 

Må jo bare elske måte hun tar vare på “øynene” sine på! *ler*

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Dette var ille. Du må skaffe deg en temp.måler, sånn på panna eller øret. Kan umulig bli sånn uten å ha feber. Uff. God bedring i alle fall. 🌾🍃🌿

    2. God bedring til deg. Ikke greit å ha det sånn i varmen 😮 Her 29 grader i dag, jeg blir nesten kvalm av det…

Siste innlegg