En tur i nabolaget…

 

Dagen i dag er en type dag som fort blir arkivert under “Drittdag”, WHY?? Vel, når eg kun får sove 3t 21min
i løpet av natta er det alene en stor årsak for at det blir en kjip dag…Eg sto opp som sagt halv 6 i morgen –
ALT FOR TIDLIG! Etter en stund benyttet eg muligheten før søvnen igjen ville ta meg og fikk ryddet! Fikk sorter blant det som er støpt siste halvår, nesten alt som var støpt i den “dårlige” gipsen ble kastet…! Like greit...
Er best den eg bruker nå og da kan også tingene stå både ute og inne 🙂 Fikk ryddet hyllene eg har rett utenfor Hobbyrommet og nå står det kun ting som er helt ferdige der, lett å ha oversikt + at det blir ikke overfylt her inne 🙂 Kastet faktisk så mye som 2 søppelposer…Kjipt å brukt tid og masse lakk og maling på noe som ikke får den beste kvaliteten, tenker eg...

Når klokken bikket 11 var eg soveferdig…Det var slitsomt å holde gluggene åpne og eg var sur, sur fordi eg måtte bruke noe av dagen til å sove…Bortkastet!! Satte alarmen på 14:30 , satte opp vinduet og krøp under dyna…lyset gikk med en gang! Våknet litt over kl 14 av at noen skrantet med seg bosspannet opp trappene…ja ja, var jo bare å komme seg på beina – Igjen! Spiste noen knekke og satt bare her å dinglet…Fortsatt sur, men så bare nesten på trass kledde eg på meg og kom meg ut! Her hjemme blåste det ikke så mye og det var ca 20 gr…Kjørte rett ned til Hestholmen, vurderte faktisk å gå ned, men med tanke på alt veiarbeidet var det nok best å kjøre…Parkerte ved Hestholmen og gikk mot Kolnes. Dette er en tur på ca 6,5 km, men vettu??
Jo lenger eg gikk jo mer blåste det, eg burde seriøst hatt på lue! Det suste og ulte i ørene selv med AirPods så eg snudde ca halvveis…Så ja, da ble det en god luftetur på ca 3 kvarter- I dag var det greit…
Sånn ble det, bedre enn å bare sitte hjemme å være sur! Svingte innom Rema på vei hjem…Kjøpte en pk med 8 kyllingnuggets som eg steikte i ovnen og hadde ved siden av salaten og byggryna fra i går,
så nå er eg god og mett —> Klar for kvelden!

 

 


Nyt bildene fra nabolaget mitt og kos deg;

 

Hestholmen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg