En UNIK Mulighet!

 

Nå, sier eg bare! Nå har du muligheten til å kapre noen skikkelig go`biter av det sjeldne slaget!!
Det gjelder å være kjapp for dette kan gå fort, eg har huket tak i hele 3 unike og flotte verk som eg vet kommer til å få meg til å smile i lang tid og eg gleder meg til å henge de opp her hjemme 🙂 Det er ekstra kjekt å kjøpe andre sine verk når man kjenner personen, og ikke minst når eg bryr meg om vedkomne.
Det er ingen ringere enn vår alles kjære Bunny som ENDELIG har tatt kunsten ut av skapet!! Eg vet at det “koster” å selge ting man har lagt sjela i, det kan gå mange år etter at man laget det før man kjenner inni seg at NÅ kan man selge, hvis det er det man ønsker. (Det er grenser for hvor mye man kan lagre i skapet også...). Det kommer på en måte til et punkt hvor man kan kjenner seg “ferdig” med noe av alt man lager, eller maler. Eg sa til Bunny at det var ikke sååå farlig å selge til meg, for da vet han jo akkurat hvor de henger om han skulle angre seg –
Slettes ikke verre en det 🙂

Du bør ta deg en tur innom HIT, HIT og HIT og bare scrolle opp og ned, kjenn på det du ser og se om noen “snakker” til deg. Alle bildene har en historie, det er Bunny sin historie rundt bildene og det alene får meg til
å skjønne at disse bildene sitter dypt, enda heldigere er eg som har fått kloa i de 🙂 Det skal bli en sann glede å henge de opp og når noen spør hvem som har malt de skal eg svare: “Ååå vettu, det er faktisk en veldig spesiell kunstner fra Drammen som eg kjenner personlig”

 

 

 

Denne flotte løva her har eg sett mange ganger på staffeliet på balkongen til Bunny, likte den godt fra første stund så eg var kjapt ute å tinget den kan du si! *Lykke*

 

 

 

 

Eg ante ikke at han hadde sååå mange flotte bilder, han der altså...skjult tallent!!
Disse pingvinene gikk rett hjem hos meg, og begge 2 er nå mine

SHIPP SHIPP, kom deg inn å sjekk ut galleriet selv – Det er altså nå, eller aldri!

 

 

EG? Ååå eg skal ut på tur! Ine og eg skal ute å gå på Jærstrendene, det er meldt knall sol 5 grader! Ikke bare det, men eg skal kjøre et helt nytt glis! Hentet den på Hertz i går kwell O`la la Splitter ny Toyota Hybrid og går som ei kule, sa eg at den var knall rød? Du får sjekke Snapchat så skal du få se når eg går ut 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg