Endelig…

 

Endelig tok eg mot til meg å shainet kjøkkenet slik det var meningen etter at julen ble plukket ut…Motet har lett for å forsvinne når man hele tiden må rydde seg inn for å rydde og lage system…Altså, å rydde seg inn på kjøkkenet betyr f.eks: Tømme og fylle oppvaskmasninen (Praksisen her er; Er maskinen full, ja da fyller man opp vask
og benker med glass og tallerker…sukk…)
rydde/vaske benker…Da først kan eg begynne å rommestrerer litt for
å få system i skuffer, skap og benken over…Liker å ha det ryddig rundt meg, samme når eg skal lage mat;
Kjøkkenet skal være ryddig/rent, men når man hver gang ønsker å lage mat må rydde først…?
Ahaaa nei, da gidder eg faktisk ikkje…

Så tendenser til på begynt kaos allerede før eg la meg i går kwell
*Å sånn går no dagan*

 

 

 

 

Siden eg fikk Airfryer av ungene til jul måtte eg omjustere kaffebaren og lage den litt mindre, gjøre absolutt ingenting. Setter eg Airfryeren i et skap, ja da blir den vel ikkje brukt. Ryddet inni skapene på denne skjenken slik at noe av det som før sto fremme fikk seg en plass *S Y S T E M*

Siden eg tømt skjenken fikk eg også endelig Mummikoppene ut og opp i hylla *Det gledes* Ønsker meg absolutt flere Mummikopper, bortsett fra en som eg vant (min første faktisk) er alle en gave 🙂 Så koselige gaver,
bare synd at eg ikkje kan være blodgiver…DA hadde eg nok hatt mange flere!

 

 

 

 

Liker det å gå ut her, mikse meg en koppe med enten varm eller kald drikke – En Boba Iskaffe f.eks, eller hva med Varm kako? Spørs om det ikkje må bli en hot Kakao senere, men først skal eg ut å gå tur! Det er kuling og ganske så kaldt ute så dette blir jo….ehee…skikkelig forblåst! Storesøs henter meg kl 10 så bærer det inn til Byhaugkafeén i Stavanger. I dag håper eg det blir litt mer asfalt enn vanlig…Hele skogen er vel sørpe! Uansett vær, en litt forblåst tur er jo bare oppfriskende og resten av dagen blir så behagelig! Begynner å nærmere meg ferdig med Vår/Påske perleriene som skal opp ute – Gleder meg til det skal opp og ut!

Ok, nå springer klokka, må ta å koke meg en skål havregrøt!
Det er godt å ha i magen når eg skal ut å gå 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Du er da virkelig flink til å lage system!
      Mummikopper samler jeg også, men de må stå i skap. Riktignok i skap med glasshyller, men når de står 2 eller 3 i høyden, så er det ikke så veldig dekorativt. Hadde opptelling før jul, og noterte på en liten post-it lapp som jeg festet på skapveggen. Nå har jeg 68 stk, så det begynner å bli fullt😉

    2. Det ble jo veldig bra det der🙂 Nå begynner jeg å tenke på hva jeg kan gjøre på mitt kjøkken🙂

Siste innlegg