Endelig ble det gjort!

 

Før helgen kom endelig et stykke hønsenetting på plass langs betongbjelken her og det var i dag bare
å komme i gang…Startet med å
“flette” løs en del lange grener av eføyen, mye ble knytet opp på nytt.
Målet var å få mest mulig opp i
“taket”.

 

 

 

 

Det ble en del pusting og klaging forrige uke da denne “meter`n” skulle opp haha Å ja, eg vil absolutt tro det var tungt å stå med slagbor rett opp på den måten, men nå er det i allefall skikkelig gjort om ikkje annet 🙂

 

 

 

 

Fikk slettes ikkje opp så mye som eg ville…og synderen er…

 

 

 

 

…Clematisen! Du ser hvordan Clematisen svinger seg ut til venstre her? Den har virkelig angrepet og infiltrert seg i de 3 lyspærene som henger ned fra betongen der….på veien opp dit har de virkelig surret seg rundt en del av eføyen! Hvis eg drar i de eføygrene, ja da ryker Clematisen…Ikkje sant!! Tenkte å prøve med å løsne Clematisen fra de lyspærene….demonterte pærene og skulle prøve å dra senen som er opphenget, gjennom alle de der surrete “armene” til Clematisen, men måtte jaggu meg bare gi opp! *ler* Vel, da er det jo bare å vente på høsten…

 

 

 

 

Det var en lang eføygren som lå opp langs selve murveggen, tok tak i den for å flytte den, men jaggu hang den bom fast! Helt utrolig! Den hadde “Borret” seg inn i murveggen og eg måtte virkelig dra for å få den ned.

Når eg endelig var fornøyd var det en tur i dusjen før eg entret Hobbyrommet og prøve meg på noe “nytt”...

 

 

 


Kjøpte noen “sølv”lenker forrige uke som eg tenkte kunne bli noen fine armbånd. Bruker karabinkrok slik at man kan feste den hvor som helst og der med passer et armbånd til flere 🙂 Med mine egne “hjemmelaga” perler syns eg armbåndene ble ganske så sommerlige og freshe:

 

 

 

Var ikkje riktig lys til å ta bilder inne nå i kwell, skal komme tilbake med bedre bilder senere om dette blir armbånd som eg legger ut 🙂 Perlene er sånn ca 1 cm (ikkje over)

Men ok, det har vært en sløv søndag egentlig, og eg ER trøtt! Har fått laget noen figurer som eg skal inn å lakke nå etter på, planen å komme meg tidlig i seng! Skal en tur ut i morgen og innom Staples etter noen småting for
å kunne ferdigstille noen av figurer – Utrolig søte! Vel vel….

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg