Endelig et ferdig prosjekt!

 

Jammen er det lenge siden eg har felt av noe 🙂 Dette teppe her gikk jo kjipp kjapp selv om det tok noen dager lenger enn først planlagt. Spiller egentlig liten rolle for Milo har ennå ikkje sovet i den nye senga si!
Satser på at det mykeste og herligste alpakkateppe er løsningen 🙂

Teppet er strikket på pinne 8 og med diverse alpakkarester. La opp 3 masker og økte ut til teppet var ca 1 m bredt og så bare felte eg igjen. Tja, det vil jo si at teppet er ca 1 kvm 🙂

 

 

 

Trikset nå er å etter hvert lure Milo fra go`stolen sin og ned i den nye senga hans. Har dandert teppet til i go`stolen slik at noe av hans lukt skal over på teppet 🙂 Tålmodighet er en dyd!

 

 

 

 

Han ser jo ganske så fornøyde ut må eg si ♥ Akkurat i øyeblikket ligger han der å småsnorker. Ellers? Veeel.….eg er nok et svakt menneske *ler* for eg har nemligen lagt opp til nytt prosjekt med det nye rooosa garnet!! Jaja eg veeet…eg har en arm på Aamu som eg også må strikke, men nå er det kun det som ligger her i kurven så det skal nok gå fiiint *kremt*. Alltid greit å ha et prosjekt som er tynt og et som er litt tjukt 🙂 Ikkje sant?

Ut over det har det vært en skikkelig latmanns fredag…Liker egentlig ikkje slike dager for eg blir såå trøtt, men godt å ikkje springe hit og dit også + det har jo regnet hele dagen! Var først nå i kveld eg kom meg ut på terrassen å fikk sjekke på planter og blomster. Litt perler har det også blitt strøket og nå har eg egentlig en plan på hva og hvor mye som skal perles til jul 🙂 Tror det er lurt å være litt tidlig ute når det gjelder perlerier 🙂 Ho Ho Ho

 

 

NYT KWELLEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg må si du har en heldig pus. Å så fin han er. Ja vil han ikke ha det myke gode teppe så vet ikke jeg. Da vil jeg si han er en veldig bortskjemt pus. Vel jeg skal vel ikke si noe pga jeg har også noen her.
      Holder på med siste erma på gutte genseren og da skal jeg begynne på rageland felling.
      Du må få spørre deg om noe. Jeg skal strikke ei jakke til ei dame i England har du et godt forslag? Du kan godt svare meg privat om du vil.
      Her har det ikke vert en regndråpe vi har hatt over 20 grader går enda i shorts og singlett.
      Ha en god kveld.
      Klem fra meg.

      1. Han elsker teppet, problemet er at eg må få han til å ligge i den nye senga eg har kjøpt 🙂 Så nå får han kose med teppet og etter et par dager skal eg legge teppet i senga og se om han legger seg der da 😉

Siste innlegg