Enkle sokker for en kveld i sofakroken

Designet av Shelley Dupont

 

Enkle sokker i tynt sokkegarn er tingen om du vil sitte i sofakroken å kose deg med serie i høst 🙂 Her er det bare å strikke og strikke, rundt og rundt helt til du kommer til tåen – Da kan du evn pause serien et øyeblikk. Slik kan du strikke en haug med sokker og så tar du en dag der du strikke på hælene – Easy Fix! Dette må vel være riktig sokker for de som gjerne ikkje er så glad i sokker? Hvis du i tillegg strikker striper går det jo bare enda fortere!

 

WITCHES BREW SOCK
Bildet over
Gratis Sokkeoppskrift

Trenger du hjelp til å oversette engelske forkortelser til disse eller andre engelske oppskrifter?
Verdt å plukke med seg Denne Listen 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dagen i går har blitt en svart prikk på kalenderen!! Det er en del år siden eg har hatt migrene eller bare veldig vondt i hodet….Hadde vondt i hodet for første gang på evigheter for noen uker siden, og i går slo den til igjen…sukk!! Hodet og magen henger ofte sammen så da ble det en skikkelig drittdag i grunnen og eg sov det meste av den. Fikk noen ok timer sent på kwellen sånn at eg kunne surre litt 🙂 I dag er det ut på tur og eg føøøler at både hodet og magen er på plass. Ble lite mat i går så eg må få i meg noe god grøt sånn at eg har noe å gå på, me skal tross alt opp på 2 topper og turen tar ca 3 t. Det begynner å bli kaldere og det er meldt 10-12 grader der hvor me skal gå tur, så ja, det er nok snart på tide å begynne med lange bukser igjen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg