~ EpleSirup #Koselig Julegave

 

Dette laget eg for første gang i fjor før jul, det både dufter og smaker himmelsk! Nei nei, det skal ikkje bare drikkes som det er! Her kan du mikse dine beste drinker f.eks, både med og uten promille. I kaffe og te f.eks. Eller du kan strimle litt over ei god kake/is, du kan lage verdens beste tilslørte bondepiker. I grunnen kan du bruke det på alt du syns det passer til og smaker nam-nam. Oppskriften finner du HER.

I oppskriften står det epler, eg brukte også epler, men mine var resirkulerte! Dvs eg laget først eplegele i går
og så tok eg en del av det “avkoket” eg hadde silt av og laget sirup på det – Gikk helt flott! Bare et tips!

 

 

 

 

Nå trengs det bare litt hyssing og eg lite kort som forteller hva dette er = En koselig og smakfull gave! Det finnes mange spennende siruper man enkelt kan lage hjemme 🙂 Har du plukket masse bringebær i år,
og har i fryseren?
Vel, da kan eg jo anbefale Bringebær Sirup 🙂 Flaskene eg har brukt er det minste de selger på Ikea, men eg fant noen Her Inne i går som eg trooor eg skal få i hus! De har sånn spesiell helletut
som kunne vært greit på dette 🙂

 

 

 

 

Sånn ellers fra Hobbyrommet kan eg melde om at den første Ildflua er klar som sol og sommer! haha
Ja eg vet,
eg ligger alltid 2 hakk foran 🙂

Søndag og klevask + noen kilo leire vil min dag bestå av. I morgen er det planlagt
å fortsett i huset til mor mi….Kjenner det skal bli GODT når det er ferdig!!

 

 

HA EN FORTSATT
FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg