Ingen skuffende soloppgang i dag heller, det er bare å overhøre at kulingen uler rundt hushjørnene! Stiv kuling meldte Yr, og det stemte nok det! Selv om det var 6+ kledde eg meg i ull og dun! Den følte tempen var jo betydelig kaldere. Tok på meg medium sekk og la i vei, første stopp Rema. Trengte havregryn så eg kjøpte like godt 6 kg siden eg var på tur + litt annet eg trengte! Sekken ble merkbar tung, akkurat passe for en rask tur!
Etter Rema følget eg Tanangerveien (509) mot Sola, så ikkje syn på sjøveien i dag!
Gikk neeesten til flyplassen, men bare neste!
Tok undergrunnen i dag, forresten ganske så stilig den da, før eg gikk turstien langs Hafrsfjorden tilbake!
Ble ca 4,5 km i kraftig motvind der ja!
Kler man seg godt fryser man ikke!
Bare et lite tips der altså 😉
*An gjekk kvide i Hafrsfjorden”, sier me når bølgetoppene blåser seg hvite 🙂
Veldig greit å få brent bort noen overskuddsKCAL etter juledagene *fniser* Spesielt når den nye vekta sier eg veier ca 3 kg mer enn på den “gamle” vekta!! Men ok, i går da eg måtte veie inn vekta hadde eg både spist
og hadde klær på, så nesten 3 kg av de kiloene var borte i dag MoHaa Har nok ikke lagt på meg noe så
langt i jula i allefall. I dag er det tilbake til vanlig kost for 3 dager med stor middag holder for meg! 2 dager med kalkun og i går var det lammelår…*Tung mage, veldig tung mage*
Eg trodde jo det var i dag eg skulle til søs, går helt i surr med disse juledagene.
I morgen skal eg til eg søs, og det gledes! Blir koselig 🙂
HA EN KOSELIG KWELL,
DET SKAL EG!
Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok








