Er du klar for JULEKOS & JULEGLEDE her på bloggen!??

 

Som i fjor og året før det, året før det…osv…blir det masse JULEGLEDE i år også her på bloggen min! Åååå hvilken glede sier eg, trooor det kan bli ville tilstander som overgår t.o.m Chippendales! Ikkje tull, overhodet ikkje! Du har virkelig noe å glede deg til 😀

28.november smeller det Ho Ho Herlig med tidlig jul og ikkje minst blir jo jula i år lang siden julaften er på en fredag! Elsker det! Føler meg alltid veldig snytt når julaften og 4.søndag i advent er på samme helg….
Ka e d for noge tull!?! Løye me pynte tidlige haha

Uansett, eg kan love deg GARN, MASSE garn! Spennende garn, ja du skal t.o.m få muligheten til å kunne lage ditt eget garn! Woop Woop! I allefall når det kommer til hvilken farge garnet skal ha YES! Det blir Hamaperler, eller vent? Det blir ENDA mer garn ja, og sååå kommer det Hama Perle, ikkje “bare” perler, neida, den som vinner får nesten sin egen Perlefabrikk! Ho Ho Ho Ikkje minst er eg blitt lovet DEILIGE strikkedubbeditter som overgår ALT! Ja du? Det blir faktisk ENDA mer garn!! *Dån!*

Du vet jo at eg har noen samarbeidspartnere som eg har takket ja til når det gjelder bloggen. Det er som regel de som spør meg når det er noe de vil eg skal prøve eller vise frem, noen ganger sender eg en mail til de når eg har lyst å lage til noe, ja som masse kos i desember! Aldri har de sagt nei, og i år leverer de over all forventning,
ja de overgår virkelig seg selv.

 

De som foreløpig er med i desember er:

RITO HOBBY (The one and only!)
Eg skal i tillegg til alt de stiller opp med i hele desember lage til noen kjempegøy for de før 1.desember, ja sikkert
i nesten uke og DET vil du ikkje misse! Den som vinner den gaven har noe å glede seg til
hver dag i hele desember, i allefall frem til Julaften Ho Ho Ho

SØMSENTERET
Alltid solide og flotte gaver fra dem, herlig siden de har mye av mitt favorittgarn!

Å sååå skal du høre, det er noen som aldri har vært med før som har lyst å bli med, og eg sier bare EEEN ting: GLED deg!! Woope di woop: SILVER FOX! Du husker muligens alt det stilige
eg kjøpe hos de når eg var på Strikkefestivalen?? Ikkje sant!

Eg har fortsatt noen mail eg skal sende, for eg har mange eg har lyst skal bli med, men det KAN blir for mye også hehe Eg har jo mine favoritter som eg liker og de har eg jo lyst å vise deg og ikkje minst dele med deg. Men, hvis det sitter noen der ute som har lyst å bli med, om ikkje annet for å få litt blest om egen buisness – Vel, send meg en mail ([email protected]) så kan me sikkert finne på noe 😀 Å nei, du trenger ikkje sitte i øverste etasje på en fabrikk, kanskje du sitter å lager dine egen ting rundt kjøkkenbordet som du ønsker å selge? Vel, da trenger du kanskje litt reklame for det du lager? Ikkje sant 😀

Aaanyway! Eg gleder meg sååå masse, ja for eg vet jo hva som er på vei hit i posten! Samtidig som det skal blir gaver og premier hver søndag så har eg også fått ordnet en SKIKKELIG FLOTT Julegave til en heldig!
(Som vanlig ville eg jo gitt til alle, men U know...) Vel, den julegaven kommer til å holde deg i vigør hele våren!
Det blir så gøy!

Til slutt så vil eg bare minne om tilstander me har hatt tidligere…prøve å unngå det denne gangen?
VILLE TILSTANDER – og ikkje minst: Ekstreme tilstander!

 

Men ok, det er fredag og eg skal bare hive på meg pysjen og så er planen å stryyyke en haug med granbar…..Skal lage juletrær ser du….Say no more….*humrer*

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer

Siste innlegg