“JA TAKK”……men…?

 

Ok, da er sirkuset i gang – IGJEN! Når eg sto opp for ei stund siden var det 649 kommentarer på Facebook og 245 kommentarer inne på DETTE BLOGGINNLEGGET, dvs at hele 404 elleville damer ikkje er med i trekningen!
Det er jo trist da siden dere så veldig gjerne har lyst på denne fargerike garnposen!

Hadde alle dere 649 som har kommentert på Facebook tatt dere 2 min og lest hva som står i blogginnlegget hadde dere vært med i trekningen, men fordi dere følger flokken og gjør som alle andre skriver dere bare “Ja Takk” under postene på Facebook. Nå er jo dette ganske uskyldig og har selvfølgelig ingen konsekvenser,
men det er ikkje alltid bra å gjøre det samme som alle andre.

 

(Det renner inn med “Ja Takk” fortsatt…)

 

Eg har skrevet i alle kommentarfelt at om dere ønsker å ha en sjanse til å vinne må dere kommentere på blogginnlegget, men det er ingen reaksjoner på mine kommentarer. Nå skriver eg dette og håper dere får det med dere. For å premiere dere hvis dere “hører” etter skal eg love at eg lager en pakke til (akkurat lik den første). Blir det mer enn 500 kommentarer inne på DETTE INNLEGGET skal eg lage en pakke til 🙂 Det burde jo egentlig ikkje vært et problem hvis alle dere fra Facebook flytter på kommentarene deres 🙂

Bare en liten ting, eg ser det blir kommentert og oppgitt som grunn for å ikkje kommentere her på bloggen;
Eg tjener ikkje ei krone på at du klikker deg inn på bloggen min.
Det er en avtale eg for lenge siden takket nei til, så ikkje tenk på det 🙂

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

53 kommentarer
    1. Ja takk.. Til opplysning så fikk ikke æ opp på forige innlegg så æ kunne legge igjen kommentar på blogginnlegget. Det var rett og slett ikke noe rubrikk for å kommentere.

      1. Hvsi du klikker “Kommentarer” rett under innleggt så kommer boksen frem, er det allerede noen kommentarer der må du scrolle helt ned til siste kommentar og der ligger boksen 🙂

    2. 😂 Må jo bare le. Er visst vanskelig å lese hva som blir skrevet.. Du er god som orker å holde ut. Jeg leser de fleste innleggene..
      Mye god info og alle de oppskriftene 😁

    3. Ja takk 😀
      Neste gang du legger ut på fb kan du stenge for kommentarer under innlegget . Da kommer de nok inn på bloggen skal du se . Bare et tips . Ha en god uke videre 😀😀

      1. Njaaa, vet nå ikkje helt eg. Sist eg gjorde det så rant det inn på chatten *haha* “Hvor kan eg kommentere?” “Eg finner ikkje ut hvor eg kan bli med” åsså videre 🙂

    4. Så dette i går ja, og da lo jeg godt fordi jeg HADDE lest åå bloggen 👍🤗
      Ja takk,vil gjerne vinne finull av deg. Et av mine favorittgarn 🤗
      En fin dag ønskes deg fra Trøndelag 🤗

    5. Så fin pakke! Er veldig glad i vottestrikk med Finull og lignende. Blir kjempeglad hvis jeg vinner 😊

    6. Synes de beste er de som deler konkurranser so er avslutter for x antall år siden 😂😂 Men jeg er ærlig nok til å si at jeg fortsatt ønsker å vinne garnpakken 😍 selvom jeg har nok garn 😊 Elsker farger, masse farger 😂😂

    7. Ja takk, flotte fargar var det! Det er blitt « automatikk» i å skrive ja takk trur eg, ser det jo stadig vekk, om det er reklame, giveaway etc…….folk gidder ikkje lese.

    8. Må jo bare le! 😂

      Hva er vitsen med å følge en blogg hvis man ikke gidder å bruke tid på å lese hva der er skrevet i bloggen? 🤔

      Jeg følger bare noen ganske få bloggere, og det er fordi de skriver om ting som interesserer meg, og derfor leser jeg også innleggene!

    9. Ja takk, er superglad i farger.
      😊 (Sorry, men av og til går det litt fort for seg inne på Fb. Skal prøve å følge bedre med i timen.😉)

    10. Ja det er ikke alle som tar seg tid til å lese alt 😂 Eg sier nå ja takk her en gang til eg, sånn for sikkerhets skyld 💕😊

    11. Det hadde vært skikkelig morsomt å vinne, jeg skal love det hadde blitt noen morsomme votter 😄

    12. Så snilt at du lager slike fine overraskelser, det gjør hverdagen noe mer spennende, hadde vært gøy å vinne denne da 🙂

      Ha en fortsatt fin dag )

    13. Mente jeg hadde lagt inn en kommentar allerede. Men finner den ikke nå. Ja takk. Hadde vært veldig hyggelig og vinne. Strikker av det meste av garn, men alpakka er en favoritt. Og jeg er glad i farger.
      Så da prøver jeg igjen.

    14. ♥️👍🙄 igjen 😁🤣🤣🤣 tror du forventer for mye 😉😁😊 Ser jo det samme på konkurranser, de er gått ut på dato for kanskje for et år siden – å kommentarene hagler inn….
      Stå på vibbedille 😁😘

    15. Heia 🙂

      Må nå flire litt … Nå har jeg fulgt deg og bloggen i minst 10 år, og du skriver nå tydelig både på hva du ønsker å ha svar på og hvor du ønsker svaret. Utrolig at folk ikke lærer … Det minste en kan forvente er at en leser innlegget om en er interessert i premien i andre enden.

      At du deler av garnlageret ditt er kjempesnilt 🙂 og da må en kunne forvente at en tar seg tid til å sjekke kriteriene, og om ikke så får en sitte med sjegget i postkassa.

    16. Forstår godt at du lager et nytt innlegg på denne. Jeg var en av de som tok meg tid til å faktisk gå inn her og kommenter på forrige også samtidig som jeg trykket liker på Facebook ( ingen kommentar der😀) ser ofte at folk ukritisk svarer ja takk under innlegg på Facebook som er ment å se ut som konkurranse men er ren reklame. Og helt ærlig om noen tjener penger på at jeg vil prøve å få meg noe gratis så er det jo mitt valg om jeg vil melde meg på i konkurransen.

    17. Tusen takk til alle dere som har kommentert ja takk på dette innlegget, istedet for å klikke inn på der det står ‘dette innlegget’ (i blått) i dette innlegget. Dere øker vinnersjansene mine betraktelig 😉 på den annen side, hvis dere virkelig vil vinne, klikk på den blåe ‘dette innlegget’, og svar på spørsmålet som ligger der 😉

    18. Jatakk, hadde vært artig å vunnet alle de nydelige fargene. ❤ strikker gjerne med farger, men ikke så mange på et prosjekt, så dette var en skikkelig utfordring. ❤ Liker det.
      Kjempeflott blogg du har!

Siste innlegg