Er du klar for lekre VårSokker??

Designet av Summer Lee

 

Eg ønsker meg 2 armer på ryggen som kan strikke en haug med sokker mens eg styrer med alt det andre! Det hadde jaggu meg vært noe!? Altså, det går ikkje an å klikke seg forbi ei oppskrift som dette! HALLO!?
Eg ville jo hatt ca 10 par i diverse farger ferdigstrikket i går, sant!

Tidløse sokker i yndig og lett struktur, la fargen få bestemme til hvilken anledningen sokkene får være med på – Det er bare å frotse i herlige komboer. Ser det for meg!

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Denne designeren har ufattelig mange lekre sokkedesign som er helt lekre nå utover våren og sommeren (Selvfølgelig også hele året, men FOR noen fargekombinasjoner hun bruker!)
Sving innom Profilen hennes på Ravelry og gå bananas!

 

THE DAILY SOCKS
Bildene over
Fra str Barn til Voksen XL

 

Uten at det på noen måte var planlagt så gir eg bort ett (kanskje blir det 2!?) nøste(r) med lekkert sokkergarn HER INNE i kwell 😀 Du kan faktisk fint strikke disse sokkene i det garnet! Bare nevner det, ja sånn i tilfellet du ikkje hadde noe garn…lissom…*smiler*

 

 

* * * *

 

 

Planen i dag er å ØVE på diverse knuter og løsninger på de kommende armbånda eg har tenkt å lage. Det må bli riktig og det MÅ bli fint. Har fått til en type helt uten problem, men det er likevel småting som eg ikkje klarer å se for meg, eller kanskje eg ikkje bare skjønner det? Vel, eg har god tid og mister slettes ikkje motet med det første. Har et par småpakker i lufta på vei hit med litt nips som kan gjøre prosessen noe enklere + eg fant noen stilig klikklåser – Må bare først skjønne hvordan de skal festes….mulig det er enklere å skjønner når eg får de i hus 😀

Før eg helt setter i gang i dag skal eg R Y D D E! (<–Du vet, en av de tingene som gjør meg lykkelig!) Noe må settes bort for at eg skal kunne ha en ryddig plass å styre på, men det føles avslappende og skal gjøre det.
En ting mindre å tenke på. Kommer garantert til å vise det på Snapchat 😀

Ali skal kokkelerer i dag noe som gir meg F R I! Mulig eg vasker litt klær, men det er jo egentlig ingen jobb,
bare herlig når det er gjort.

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Så fine sokker.skulle gjerne hatt flere armer jeg også.denne vinteren har det gått i tovatøfler ,aldri tova før,første resultat ble så der. Mottakere ble fornøyd heldigvis🙏👏

Siste innlegg