Lyst på 2 kilo deilig garn?

 

Akkurat som deg har også eg en god del garn, ikkje på langt nær så mye som eg har hatt tidligere. Uansett så har eg råd å gi bort 2 kg uten at eg merker det, men dessverre så er du nå blitt “lurt”: Eg skal ikkje gi bort 2 kg garn
i dag, men garantert en dag litt senere. Eg satt her å undret meg over at det er litt treeegt her på bloggen om dagen og ville bare teste ut en teori som me alle vet funker: “Er det en mulighet for å få noe gratis så kaster de fleste seg rundt og blir med”- Ikkje det? Eg vet eg pleier å sjekke ut slike “tilbud” selv, men som regel blir man lurt av den lille skriften og sitter tilbake med X-antall abbo på diverse…Vel, du får ikkje en gang noe abbo hos meg,
dessverre *ler*

Måtte på en måte sjekke om det er LIV der ute…Eg skal på ingen måte klage, den siste månedene og vel så har bloggen min vært Topp5 (også i dag) men antall lesere er faktisk litt dalende inni mellom. Mulig alle de som sender meg medlinger og “klager” over at eg strikker for lite har riktig? Mye mulig, men slik eg har det på hobbybasis nå er akkurat slik eg har drømt om; å Ikkje bare være knyttet til en ting, men å ha muligheten til å kose meg med akkurat det eg har lyst til. Joda, klart eg strikker, strikker stort sett HVER kwell, men det hadde blitt rimelig kjedelig om eg hver dag skulle vise frem de 10 omg eg strikket kwellen før. Anyway, det positive som har skjedd det siste året etter at eg flyttet inn på Hobbyrommet er at det har kommet nye lesere til som har andre
hobbyinteresser enn strikking – DET er gøy!

Så da vil eg jo få svaret før eg legger meg i kwell om det virkelig er liv der ute, men siden eg vet (basert på egne erfaringer) at noen nå blir skikkelig sure (også basert på egne erfaringer) har eg funnet frem et nøste som for meg er en skikkelig skatt: 1 Nydelige nøste Austermann Step m/ Aloe Vera og Jojoba olje som eg skal sende til en person….Dette nøstet er en eldre årgang og uvisst om er i salg ennå? Fargen altså.

 

 

 

 

Er du nå såra og vonbråten over at du ikkje vil få 2 kg garn kan du fortelle meg det i kommentarfeltet under her samtidig som du får muligheten til å få dette herlige nøstet i posten 🙂

 

 

 

 

Kan jo virkelig bli et par herlige vårsokker av dette! 🙂Hvis det blir litt kommentarer her, (ja du kan kommentere selv om du ikkje ble sur også) trekker eg ut en (u)heldig i morgen kwell!

 

 

ØNSKER DEG EN HERLIG FREDAG
Håper du ikkje ble alt for sur da…?

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

57 kommentarer
    1. Det hadde vore kjekt å vinne noe garn. Strikker gensere som jeg gir til en organisasjon som sender klær til Ukraina

    2. Hehe, ikkje sur og vonbroten:-), eg har nok garn! Faktisk litt for mykje…..
      Er det slik i bloggverdenen at folk blir sure av dette? Og eit spørsmål frå ei som ikkje er inne i denne greia, er det slik at ein må ligge på topp – og kvifor? Kva er det som gjere det? Popularitet? Reklameinntekter? Nå spør eg fordi eg ikkje veit nokon ting om dette.

    3. Hei 😊 vil selvsagt vinne 2 kg garn. Da kan jeg dele med Gro og Tone som strikker mye. Leser bloggen din ofte, hver gang jeg er innom Fb, og det er gjerne hver dag 😀
      Mvh Siv

    4. Leser bloggen hver gang du poster. I det siste har det blitt lite kommentering både her og andre plasser 😁
      Kan ikke huske at jeg har brukt austerman noensinne..

    5. tihi. ikke såret og vonbroten nei. følger dine krumspring igjennom oppdateringer på fb og rett innpå her selvfølgelig. Burde vel bli flinkere til å kommentere og ikke bare likes . skal gjøre et forsøk på det.
      og det vil jeg si, om du ikke strikker hele tiden så er det jo så mye annet artig du viser frem.Og jeg er så glad i alle oppskriftene du frister med. så fra å “bare” spare på garn og stoff , har jeg også nå oppskriftlager..
      så da er det jo garnlagret kommer til nytte….
      ha ei flott helg ,og så håper jeg at alle de som Alltid må klage har tatt seg vinterferie,

    6. Ja der tirra du nok på deg en haug med sure kjærringer som sitter der å spyr ut eder og galle mens de hamrer løs på tastaturet.
      Herlighet, «Get a life!»
      Folk e bra rar. Det garnet du skal trekke ut kan jeg skryte av. Fikk en gang et par lester i det og de varte en evighet til de tilslutt gav opp.
      Kos deg på hobbyrommet

    7. Leser og leser, ja…. Verken såra eller vonbroten, har det nå med å titte innom deg på nye innlegg 😊.

    8. Det hadde vært flott å vinne garn til et par sokker eller to.
      Ønsker deg en god helg med masse perling og annet små snask❤️

    9. Ett nøste her, og ett nøste der 😉 Akkurat DET nøstet hadde vært perfekt til sokker til mellomdattera, akkurat hennes farger 🤩
      Sur? Din blogg, og det enkleste er jo å skrive om det du er opptatt av for øyeblikket. Jeg er ikke interessert i perler i noen form, men leser bloggen hver dag likevel 😉 Plutselig så tryller du fram noen fine strikkeoppskrifter, og da er jeg på kjøret igjen 😂
      Strikket jo Umaro for to år siden etter å ha sett det her. Skulle gi det bort i bryllupsgave. Så kom korona, og alt ble avlyst. Sendte Umaro’en som overraskelsesgave til svigerinna mi i bartebyen – ho svimte nesten av 😂
      Nå skal jeg snart begynne på teppe nr to, for i år blir det bryllup ser det ut til…..
      Ha en fantastisk helg 🥰

    10. Jeg hadde klikka meg inn uansett overskrift, og jeg håper ikke å få garn engang….
      Men ser jo at det ikke er alle som leser innlegget ditt før de kommenterer.

    11. Ikke sur i det hele tatt😊 har mer enn nok garn, men det garnet har jeg aldri vært borti. Hadde vært artig å få prøve det😊🧶

    12. Hei 🤗
      Kom til å tenke på mine foreldre som sitter og strikker lapper til “ull og omtanke”. Dette er det kreftforeningen som samler inn og lager tepper av til folk som er i kreftbehandling. De er 83 og snart 85 år gamle. Dette begynnte de med da min mann døde av kreft for snart 5 år siden. Tror de har strikket flere tusen lapper siden den gang ❤ blir aldri nok garn 🥰

    13. Hvorfor i all verden skulle vi bli sinna av det? Vi skal være takknemlig for at du gidder å skrive til oss hver dag. Eg er dessverre ikke av typen som kommenterer noe særlig. Det er bare ikke meg som type, men eg leser alt du skriver.
      Synes det er veldig kjekt å lese om gleden du har i hobbyrommet ditt. Faktisk så er eg nok en smule misunnelig. Eg har også lyst til å utøve all kreativiteten som bobler innvendig.
      Det er lite strikking her også om dagen. Fått katt, og det er stadig jakt etter garnnøstene. I likhet med mange har eg garn nok.

    14. Er jo bare herligt med dette ene nøstet, ikke 2 kilo😂. Dette garnet er jo bare herligt å strikke med😊. Og så får eg 2 par sokker til datteren min, for hun skal bare ha ankelsokker. Og hun trenger sokker hele tiden!!!

    15. Gidder ikke bli sur, jeg. Har garn nok i kurver og skap, og til og med noen nøster av garnet du har her, så garn trenger jeg ikke. Så egentlig tenkte jeg bare å kommentere i dag for å si at den reduserte trafikken kan være at flere enn meg ikke har fått opp innleggene dine på facebook. Det er nemlig noen dager siden sist du dukket opp der, og da er hodet mitt alt for glemsomt til å stikke innom bloggen for å se. Så nå skal jeg slutte å skrive her og sjekke hvilke innlegg jeg har gått glipp av.

    16. Har ei datter som elsker hjemmestrikket sokker, 🧶som i desse dager er hjemme med corona. Hilde😀

    17. Garn med jojoba og aloe vera høres fantastisk ut 😀👍. Er glad for alt jeg vinner uansett om det er 1 nøste eller 2kg 😀😀😀. Ha en god helg 🌹👍

    18. Er innom her hver dag, alltid mye å lese. Men er dessverre dårlig til å kommentere. 😔Blir jo inspirert av alt det du holder på med, selv om det er strikking som er det jeg koser meg mest med selv.
      Ha en fin helg. 💐🧶

    19. Hallo.. Joda vi er her, leser sånn av og til… Noen dager er fb bare litt blæh…
      Håper du får en flott helg med sol og fint vær…. Det skal iallefall ikke vi trøndere ha😀🤣🤣☔

    20. Er stadig inne på bloggen for å se på alt det morsomme du driver på med. 😀

    21. Heisann!
      Eg er ikkje såra og vonbroten. Men eg elskar garn, så om eg får eit nøste til, er det hjarteleg velkome her hjå meg.

      Vennleg helsing Maskemor

    22. Jeg er innom og leser bloggen din hver dag. Uavhengig av give aways, din egen strikking eller annet som kanskje ikke intreresserer meg like mye. Det er det ‘levende’ språket ditt, engasjementet, inspirasjon og oppskriftene som gjør at jeg stadig kommer tilbake. 🙂 Men jeg er nok ingen flink kommentator dessverre. Og våren må jeg nok se langt etter enda….. Det ligger 1,6 meter med snø utenfor altandøra…. :-/

    23. Nydelige farger på nøstet. Vinner jeg, blir det noken par sokker til en heldig venn, barnebarn, barn ell tantebarn, eller til meg selv. Ha ei fin helg.

    24. Er stadig innom jeg også, men er vel ikke like flink til å kommentere. Det er deilig å kunne gjøre som man har lyst til, og ikke være bundet til noe. Men om jeg ikke vinner 2 kg garn nå, så blir jeg sur altså!🤣🤣🤣 Kos deg videre med all hobbyleringa di du, så skal jeg gjøre det samme. 🥰

    25. Hvem har ikke lyst på 2 kg deilig garn.
      Men jeg ble ikke såra og vonbroten.
      Men dette nøstet med lekkert sokkegarn kunne jeg virkelig tenkt meg.
      Er i sokkemodus for tiden , og har stadig ett nytt sokkepar på pinnene.
      Takk for at du lager litt spenning. 🥰👍🏼

    26. Jeg har bestandig lyst på garn, selv om jeg har mer enn nok. Skjønner ikke det..😅😅.
      Ikke sur, du skriver så mye interessant, fortsett med det.

    27. Jeg klikker meg inn flere ganger om dagen fordi jeg får mye inspirasjon av deg. Er ikke bestandig jeg deltar på dine konkurranser og ikke kommenterer jeg så mye heller. Men du har jækla mange gode tips,
      Derfor er jeg innom for å se hva du har funnet på.
      Håper du fortsetter. Har fulgt deg i mange år 🙂

    28. Hei 💕Eg prøver alt eg kan å strikke av det garnet eg har. 2 kg hadde eg muuuUUUuligens meint at blei for mykje! Og då hadde eg jo ikkje lagt inn kommentar. Men dette enkle pene nøstet hadde eg ikkje takka nei til, haha! Du har i over 10 år vore mi viktigaste inspirasjonskjelde til garn og oppskrifter, det er takka vere deg at eg no sit her og strikkar etter engelske oppskrifter og med stadig (for meg) nye teknikkar og idear, og eg er så takknemleg for bloggen din!!

    29. Jeg kommenterer skjeldnere noe men harfulgt deg noen år nå og det er din fortjeneste at jeg strikker etter engelske oppskrifter nå. 🥰 har fått mange gode tips og oppskrifter 🥰 God fredagskveld til deg
      .

    30. Jeg kommenterer skjeldnere noe men harfulgt deg noen år nå og det er din fortjeneste at jeg strikker etter engelske oppskrifter nå. 🥰 har fått mange gode tips og oppskrifter 🥰 God fredagskveld til deg
      .

    31. Joda. Du fikk nok opp farta på bloggen, men såra for at jeg ikke vinner noe som helst? Nope, Jeg fryder meg dom alltid. Egentlig var jeg innom for å se på noe perling en gang til, men må jo bare lese hva du skriver. Det sokkegarnet var jo bare lekkert da, og det var det syltynne garnet jeg fikk fra deg her om dagen.

    32. Ikke såra og vonbroten, for 2 kilo garn trenger jeg ikke😅.
      Men det Austerman Step garnet frista, nydelig farge ❣️👍

    33. Haha blir ikke sur! Følger deg på bloggen trofast synes det er kjekt med alle de nye tingene som dukker opp fra deg. Gleder meg over dine kreative evner. Og tenk om eg ble den uheldige vinner da sku d blitt ett sokkepar til meg selv. Ha ein strålande helg😃

    34. Leser bloggen din hver dag, elsker å følge med på dine kreative sysler for å få nye ideer ☺️ Nydelig garn-nøste, hadde fort blitt et par sokker til meg selv 😌

    35. Så fine farger, jeg vil gjerne være med i konkurransen, selv om jeg ikke ble sur 😄

    36. Jeg leser bloggen din med jevne mellomrom – uavhengig av hva du legger ut, ikke etter hvert innlegg men cirka en gang i uken kanskje. Tidligere leste jeg andre blogger også, men det har jeg sluttet med, føler mange har skrevet seg ut av min interesse på en måte…. Eller så er blogging i ferd med å bli litt «ut»? Ikke vet jeg. Til deg surrer jeg nå innom 😃

      Ha ei fin helg! Om noen blir sure pga innlegget så la dem være det. Det morsomste er egentlig å se hvor mange som kommenterer på posten uten å ha lest det 🤣

    37. Hei. Blir ikke sur for at jeg ikke får 2 kg garn nei. Ett nøste nydelig sokkegarn er helt topp det.
      Lykke er å ha tid til å sitte og kose seg med strikking og kaffe på morgenen. Ser på TV det som skulle vært 5-mila.
      Og sokkestrikking til mitt barnebarn. Livet er herlig! (Leser bloggen din nesten hver dag. Du er så kreativ og positiv! Takk til deg for at du gir så masse inspirasjon!) God helg til deg og dine!

    38. Jeg er ikke sur! Ikke trenger jeg to kilo garn heller, men det garnnøste du lodder ut ser spennende ut. Har aldri sett det merket før. En annen ting er at jeg bør strikke varme sokker siden legen min påstår at jeg har for kalde føtter. Her går det på gammelt garn som ligger på lager i kommodeskuffer, så nye garnsorter frister… Tusen takk for en flott blogg! Har desverre ikke besøkt den på lange tider – har vært opptatt med forskjellige prosjekter. Ha en kjempefin helg!

    39. Leser bloggen din hver dag, og ble absolutt ikke sur😉
      Er stadig imponert over dine kreative evner, som den drodlingen f eks, kjempestilig! Selv greier jeg ikke en gang å tegne et egg 😏
      Men jeg elsker å strikke sokker, så jeg prøver gjerne dette garnet😁

    40. Hei, leser bloggen din som en del av morgenrutinen, men kommenterer sjelden. Ingen grunn til å bli sur, men et
      spennende garn som jeg ikke har prøvd å strikke med.
      God helg !

    41. Har huset fullt av garn, så er ikke sur i det hele tatt. Det sokkegarnet har jeg hørt om før, så det hadde vært spennende å fått prøve. Ha en strålende helg 🙂

    42. Næsjhda,ikke sur.Må vel heller bruke det æ har. 😂 Ha en flott kveld å helg videre. 😊

    43. Hehe 😊 For en morsom post 🙂 Jeg ler godt for meg selv, her jeg sitter 😂 Ingen kan da vel bli sur over dette.
      Når det er sagt, jeg vinner ALDRI noe som helst, og har sluttet å tippe av den grunn. Men kanskje jeg har vinnerlykke hos deg?

    44. Du fikk nok erta på deg noen nå, men det er alltid noen 😉 Har ikke vært borti det garnet du nevner…..fargene var bare helt nydelige da 🤩
      Jeg er ikke flink med å legge igjen kommentarer selv om jeg er innom bloggen din ganske så ofte.

      Ha en fortsatt fin kveld

    45. Flirte meg ihjel 🤣🤣🤣 Først så jeg bildet med masse garn 🤩 så tittelen om 2kg. Æ bruker ikke å vinne noenkonkurranser uansett, men leser blogginnleeggene dine når jeg får tida- det blir enten gode tips eller en latter, eller begge deler 😁Fortsatt god søndag🌹🌹🌹

Siste innlegg