Er i grunnen helt MÅLLØS!

Designet av Iaroslava Rud

 

Ja vettu ka?? Eg sitter her å måper! Eg zoooomer inn og studerer og tenker: “Oooo Myyyy Gooood” ♥ Dette er jo fullstendig AMAZING og intet annet!! Dette er absolutt et prakteksemplar av de sjeldne og eg elsker det uten at eg i det hele tatt har studert oppskrifta! Fikk et veldig akutt behov bare til å EIE det!! Vet i grunnen ikkje når eg skulle brukt det, MEN på den andre siden så er dette strikket i et skikkelig tynt garn og det skal jo legges dobbel før du bruker det som et “vanlig” sjal så da går det nok fint. ELLER, hvis du f.eks har en veldig fin og passende stol, ja så kunne du bare slengt dette sånn diskré over det stolryggen og kalt det InteriørDesign på øverste hold!

 

Designet av Iaroslava Rud

 

INSANE!! Jepp, det er det det er og eg tror OM eg hadde startet så vet eg sannelig ikkje om eg hadde kommet
i mål! Men om dette var virkelig virkelig et sjal eg bare måtte ha hatt så kunne eg gladelig betalt noen for å strikke det for meg 🙂 Uten TVIL!
Designeren har strikket sitt sjal i DETTE og DETTE GARNETSå ja, me snakker absolutt om tynt garn, skikkelig tynt garn, men eg vil absolutt si at det er verdt det!!

 

GAADA STACK SHAWL
Bildene over
Str 180 cm X 180 cm

 

Dette er en designer eg har følgt en god stund og hun er bare fullstendig enestående og har sååå mye flott som EG VIL ha!! Du er nødt å ta en titt på PROSJEKT SIDENE HENNES!!

 

 

 

* * * *

I dag er planen å kun LADE, intet annet! Kjenner det helt fra lilletåa og opp til nakkehåra at nå må eg passe meg!! Uten at eg verken har klatret noen fjelltopper eller sprunget 10 mil så kjenner eg at NÅååå nærmer “veggen” seg hehe Ja eg er så sliten at det er nesten så eg bare setter meg på gulvet for å strekke ut! Mørbanket, jepp, sånn føler eg meg! I morgen har eg legetime og da vil eg at HAN fixer det! Jepp, for ingen må komme å fortelle meg at prøvene er normale for det kan umulig stemme! Selv om eg ikkje aner så føles det som at stoffskiftet er så lavt at det kanskje er ikkje-eksisterende!?! *ler* Eg sovner garantert anytime når eg legger meg på puta
og eg kan sove og sove- Fortsatt like sliten…

Hmmm tror kanskje eg bare starter dagen med en lang dusj eg, ARG! Glemte å kjøpe balsam i går jo! Hmm eg får rane alle skapene å se hva eg finner! Det er så typisk når me går på andre butikker enn der eg er vant, ja for da glemmer eg jo bare ting og ser på alt annet i steden for…Vel, vel, har nå i allefall planer om å få ferdig den der foten på sokken…ble ikkje strikket en maske i går!

 

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 250 dager

9 kommentarer
    1. Det sjalet var sånn man ønsker seg bare for å ha å se på og beundre 🙂 Hadde aldri verden hatt “råd” til å bruke det 😉

    2. Ja det er slitsomt å ha det sånn med den trettheten. Har det alltid slik. Håper du får svar av legen i morgen 😊 ha en fin dag 😊

    3. Uten at jeg har sett nærmere på mønsteret mener jeg at det er av typen Shetland shawl *S* En god gammel favoritt her i huset *S*

      Aldeles nydelig sjal *S*

      Lykke til hos legen imorgen *S*

    4. Lykke til hos legen! Jeg er en skikkelig dårlig pasient og har ikke vært og tatt blodprøver på 10 år. Etter å ha vært dårlig en stund, svimte jeg av og begynte å kaste opp. Da kom jeg meg langt om lenge til legen og det viser seg at jernlagrene mine er helt tomme i tillegg til at jeg har fått for lavt stoffskifte på grunn av jodmangel. Håper legen finner ut av hva som er i veien med deg.

      1. Eg har fjernet skjoldbruskkjertelen pga svultser så eg vet eg har lavt stoffskiftet (bruker medisin) men nå føler eg det er fullstendig på bærtur! Sist eg tok prøver var de “normale”, men eg er uenig hehe 🙂

Siste innlegg