Et merkelig vær!

 

Selv om eg blitt akterutseilig fordi eg våknet halv 12 kom eg meg ut på tur! Tenkte Solastranden kunne være grei for en kjapp en i dag 🙂 Det var sol fra nesten skyfri himmel og her hjemme var det 10 gr. Kjørte i vei, på parkeringen bak Solastrand Hotell var det full sol, men bak hotellet ned mot stranden var det en hvit vegg!! På vei ned på stranden kunne eg ikkje se sjøen, en herlig tåke på en måte! Bildene eg tok er mye klarer enn hva det faktisk var, eg så vel ca 50-100 m foran meg. Sjøen var i tillegg høy og brun! Aldri har eg måtte gå opp til hovedveien for å kunne gå videre i sanden, så rart….Er det sanden fra Sahara som er kommet hit tro!? *ler*

 

 

 

 

Var noe lettere i nordenden av stranden, men også her: Mye vann og høy sjø 🙂

 

 

 


Her var de åpent og man kan kjøpe is og kaffi 🙂

 

Ble en helt OK tur, fikk med meg noen fregner hjem. I morgen skal eg ut på en mye bedre tur! Suser av gårde sånn midt på dagen, plukker med meg Ine og målet er Dalsnuten og der om kring! Det er meldt full sol,
13 grader og tilnærmet vindstille – Bedre kan det ikkje bli!

Eg skal straks i gang med trekningen av Påske Quiz`n, mulig eg ikkje blir helt ferdig før me skal ha middag
i 18 tiden, men det er bare å følge med!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg