Et MULTI plagg – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Nick Davis

 

Om alle plagg me hadde var multiplagg, ja da kunne me minket på skapplassen (og strikket enda flere!?!),
ikkje det? *ler* Uansett, å strikke et multiplagg kan jo være gøy, ja kanskje du finner flere
bruksområder enn det som står i oppskriften?

 

 

 

Designet av Nick Davis

 

Hele stasen er ganske enkel å strikke vil eg tro, nei eg har ikkje lest gjennom hele opskriften, eg bare antar. Riller er digg uansett til hvilket plagg det benyttes, og garnet? Ja det kan f.eks være Cascade220, det er deilig det!
Godt og varm blir dette plagget uansett hvordan du finner på å bruke det 🙂 Gøy, ikkje sant!?

 

EMERGENCY SHAWLERO
Bildene over
Str? I oppskriften er det forklaring på hvordan den kan justeres
GRATIS Strikkeoppskrift

 

Trenger du hjelp til oversettels av forkortelsene enten på denne eller andre engelsk oppskrifter?
Vel, da gjør du som mange andre og plukker med deg DENNE LISTA!

 

 

 

 

I går satt eg å monterte alle disse markørene, og eg antar du er enig i at det seeer bedre ut med gullenke på de markørene som har gulldubbeditter? Eg syns i allefall at det ser meget bra ut! Det er de der små detaljene da vettu, viktig viktig for øyet som ser. Den “gjengen” med gullmarkører nederst til venstre +
julemarkørene i sølv emalje er de samme som eg har for salg
HER INNE ♥

 

 

 

 

Me har hatt den vanlig fredagsrunden på noen butikker for å få i hus det me trengte, nå er eg bare innom Hobbyrommet en liten stund og knar Fimo. Skal snaart ut på kjøkkenet å kokkelere, i dag skal eg maule Dumplings med masse grønnsaker! Gleder meg! Skal ikkje på tur i morgen så da går det greit *ler* Litt senere blir det nok ei god skål med is mens eg koser meg her i dubbedittkaoset mitt 🙂

 

 

 

 

Har ryddet litt også, eller forsøøøkt å rydde litt, er litt vanskelig når eg har mye på gang! Dette garnet er nå i en pose som står der borte *Peker*. Dette er Høylandsull som eg kjøpte fra Garnudsalget i Danmark. Samme type garn som Holst Supersoft. Eg har strikket noen babyplagg i dette garnet (Lammeull), men du kan strikke omtrent hva du vil av det. Det er totalt 765 g (Som tilsvarer litt over 15 nøster med Blackhill Højlandsuld, ordinærpris på dette blir 700 kr) Selger det for 400 kr + 70 kr for liten Norgespakke. Send meg en sms (93899225)
eller en mail ([email protected]) om dette er garn for deg 🙂

Nå MÅ eg svinse meg ut på kjøkkenet før eg nærmest sulter ihjel!

 

 

 

KOS DEG OG NYT
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg