Fant en lekker tunika

Designet av Karen Vølund Fechter

 

Eg tenkte bare med en gang; “Ååå for en lekker sommertunika!”. Javel då, det er jo egentlig en “bluse”,
men designeren selv skriver at om du ønsker er det bare å strikke den lengre, og vips: En tunika! Strikkes i tynn bomull sammen med tynn lin 🙂 Høres deilig ut på en varm sommerdag, ikkje det?

 

BASKETWEAVE BLOUSE
Bildet over
9 størrelser – XS til 5X

 

 

 

 

 

 

Har i grunnen alt i alt hatt en herlig lørdag, har endelig fått vært mye ute på terrassen å koset meg!! Elsker det!
Inni mellom slaga har eg sittet her å perlet og slappet av samtidig som eg har laget deilig middag –
Å du milde HEKKAN det var helt nydelig med laks til middag! Angrer ikkje på det 🙂
Hørte go`lyder både fra Ali og Milo (<—Katta) når de spiste hehe

 

 

 

 

Tidligere i dag tømte eg eska med drivhuset midt her på stuegulvet, eg trodde at drivhuset var grønt(!!) og hadde bestemt meg for å male det svart, men i alle dager!! Det er jo heldigvis svart! *Lykke* Hadde garantert feil briller på meg den dagen eg lurte ned i eska!

Så ja, nå ser du i grunnen på lørdagskwellen min: Eg har rigget meg til her i go`stolen og Ali ble giret på drivhuset og det er nå snart ferdig montert! Det blir så bra!! Angrer søren min ikkje på at eg måtte meldte meg inn i en bokklubb for å få dette som medlemsgave!! Verdien på det (i følge bokklubben er 1800 kr, eg betalte kun 348
i frakt) Så for å si det sånn; Går det til helvete i den første stormen, ja så har eg ikkje tapt ei formue. Satser jo på at det er OK/Bra kvalitet og eg kan ha mye glede med det. Ali skal snekre en liten “plattform” i morgen som det skal stå på, kun for å løfte det litt opp fra terrassegulvet slik som alt annet ute på terrassen –
Skal også skru det fast inntil veggen hvor det skal stå – Dette blir bra!

Nå er det nok jobbing for i dag og eg skal sørge for at roen senker seg 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg