Farger og Mønster i skjønn forening!

Designet av Heidi Reszies

 

Nå har du muligheten til å bare leke og kose deg med både farger og mønster, kjøper du en av oppskriftene innen 3.juli vanker det også litt rabatt 🙂 Bruk koden FOLKCITY i så fall! Strikkefastheten på genseren er 20 m/26 row og eg er sikker på du har litt av hvert i garnsamlingen din som kan brukes, hvis ikkje er det salg på orginalgarnet og det kan du jo ta en titt på HER 🙂

 

 

CHAPARRAL
Bildet over
Str opp til 132 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Heidi Reszies

 

APPLEDORE
Str opp til 144 cm i overvidde

 

 


Kom meg faktisk ut litt tidlig i dag og startet på posten og fikk sendt avgårde de premiene i Holst Supersoft Give Away`en og eg håper de kommer frem helt uproblematisk 🙂 (Randi og Signe? Gi meg en lyd når dere har fått pakken sånn at eg vet den har kommet frem) Tok meg en tur på Rema også, handlet litt og når eg kom hjem bare fortsatte eg. Yes! Eg laget både middag og vasket masse klær så nå bør eg ha en del husmorpoeng å gå på vil eg si.

Har sittet å brodert ei stund og gjorde et tappert forsøk på å se serie, men det har vært alt for lyst ute så eg skal heller sette meg ned etter på å fortsette. Fy søren, men den serien er bra! SÅ SPENNENDE!!
Anbefaler “Handmade`s Tale”!!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg