FargeSpetakkel og STOR Glede!

Reklame | Linde Garn - House Of Yarn


Eg har aldri lagt skjul på at eg elsker farger og når det kommer til strikkinga så trenger eg heller ikkje dempe meg MoHaaa Der kan eg nemlig gjøre akkurat som eg vil fordi det meste av det eg strikker er jo til MOI! 🙂 Når det kommer til hvordan me skal ha det her hjemme er nok eg den som gjerne firer mest uten å si noe hehe Prøver meg av og til, ja som da eg sendte bilde av en knall Okergul Go`stol eg hadde lyst på…Ali lo og trodde eg tullet haha Veeel, det gjorde eg altså ikkje! Kanskje eg liksom bare skulle tatt å bestilt den sånn diskrè,
ja for hvem gidder å returnere en svær stol? *ler*

 


Uansett
, eg koser meg med denne genseren i allefall! Det er vel første gangen at eg ikkje har kontroll i det hele tatt og NADA NIX system! Alt er strikket på måfå og ingen vet hvordan fortsettelsen blir, aller minst eg. Genseren strikker eg i ALPAKKA ULL fra Linde Garn, altså det garnet du nå får kjøpt hos Nille ♥ Garnet får du i 16 deilige farger, mitt neste prosjekt vil eg bruke Denim Blå!! Åååå den er fin den!

Oppskrift på selve genseren finner du HER 🙂

 

 

Egentlig betyr ikkje strikkinga sååå mye i dag! For eg er så HAPPY og så STOLT!!!


YES YES! Dib kom inn på den 1.Skoleønsket sitt og han ble kjempefornøyd! Hadde jo en mistanke om at han kom til å klare det, men, man kan jo aldri være helt sikkert! Uansett så fortjener han det så mye for jammen har han jobbet for det! Så da?? Jepp, da må det feires og det skal me gjøre i morgen! Eg har allerede sendt avgårde KRABBEbestilling så det blir fredagskosen! Å hekkan eg gleder meg! Veldig greit når me bor her hvor me bor, har ei havn her med Reke/krabbebåter og med kjentfolk i “bransjen” så er det bare å ta et par telefoner hihi Får den ferdig kokt og krabben er 100% garantert 🙂 Har ALDRI fått en dårlig en ♥ Åååå det er er lenge siden me har hatt krabbe så dette skal bli skikkelig digg! Amira ELSKER krabbe og visste nesten ikkje hvilken fot hun skulle stå på, samme med Dib hehe Ingen av de var særlig gamle før de la sin elsk på dette vesenet fra havbunnen ♥ Da Amira var liten hadde me alltid noen teiner i havet og spiste ofte krabbe, EN gang ble Ali skitdårlig (Han spiste regel rett for mye bare) og siden..? Vel, han røre den ikkje haha Hans tap sier eg bare og mer på oss *humrer*

I dag har eg seriøst herja på her hjemme!! Ja, eg shaina kjøkkenet skikkelig hardt og nåde den som setter et glass i vasken nå ass! I MASKINEN, sier eg! Nå har eg rydda OG vasket til helga slik at me kan kose oss når alle skal være hjemme 🙂 Har også fått bort klestativene + eg rensket ut ALT galskapen på badet og nå er jaggu meg det også fint! Når mor i huset er akterutseilt en periode så har rot en tendens til å ikkje bare formere seg, men det forplanter seg også all over the place!! SKJERPING sier eg bare haha Så ja, vel, fra kl 14 ca har eg sittet å strikket og sett på Sopranos og etterpå nå skal eg bare inspisere litt på terrassen, ta på pysjbuksa og sette på ny kaffi for i kwell blir det “Allsang” i stua! (Sjekk Tv2 kl 20:00)

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg