Fasinerende Stilig – Gratis Oppskrift

Designet av  Julie Harrison

 

Noe av det enkleste i håndarbeidsverden er vel å hekle/strikke lapper?? Enkle grep som blir utrolig stilig om du bare gjør det mange nok ganger! Effekten på disse lappene var sånn WOW syns eg, ja det var så pass at eg måtte klikke meg videre inn for å sjekke ut hva som skjedde! Ahaa Flerfarget garn!! Har liksom aldri kommet på å bruke dette garnet mitt på denne måten før!?! Men hekkan, dette likte eg veldig godt 🙂 Må teste ja…Har sikkert nok sokkegarn til noen tepper, ja svære gulvtepper kunne eg sikkert også fint hatt nok til! *ler*

 

 

Designet av  Julie Harrison

 

Altså ja, eg ble litt sånn småforelsket her nå!! Hva syns du?

 

 

Designet av  Julie Harrison

 

Er sikker på at du som meg har en HAUG med single flerfarget garnnøster i hyller, kurver, skuffer og skap??
I oppskriften har garnet DK tykkelse, dvs sånn ca 200 m pr 100 gr. Spiller egentlig ingen rolle
hvor tjukt/tynt garn du bruker 🙂 I oppskriften veier 1 lapp ca 20 gram.

 

LOG CABIN SQUARE
Bildene over
1 lapp = 14 cm X 14 cm
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

I dag skal eg ha meg en rolig dag er tanken. Skal se om det er noen flere figurer eg kan male…Får mer støpemasse i morgen 🙂 Tror eg skal benytte dagen til å få strikket litt, er i gang med Fluffy Bunny nr 2. Ja, eg har faktisk laget noen kraftige “smykker”!! Venter på noen dill i posten som skal brukes på de, men eg kan ta å male noen flere ferdig slik at de er klar til å stashes opp 🙂 Ellers?

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Stilig teppe,likte det veeeeeeldig godt. Lastet ned oppskrift så får jeg leite gjennom garnet jeg har.Ha en fin dag🌞🌞🌞🌞

    2. Ja hvorfor ikke. Var jo veldig enkle da. Log cabin er jo velkjent i søm og her kan man jo leke seg. Likte ikke det flerfargede da jeg synes det ble urolig å se på. Men kommer nok litt an på hvor lange fargepartiene er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg