Favoritt Booties?

Designet av Jessica Binkley (The Fiber House)

 

Akkurat når det kommer til Baby Booties så syns eg de enkleste er de beste. Det finnes et hav av diverse baby booties, ufattelig mange fine og morsomme, men til syvende og sist ender eg alltid opp de enkle, ja som slike rett over her. For en del år siden strikket eg mange av Bekah Knits sine Booties – Der er det mange fine!

 

BRISK BABY BOOTIES
Bildet over
Nyfødt til 3 mnd

 

 

 

 

 

Designet av Kathie Popadin

 

Det er bare å finne frem noen garnrester, mer enn det trengs ikkje 😀

 

FAIR ISLE BOOTIES
Str 0 – 18 mnd

 

 

 

 

 

Designet av Croby Patterns

 

Men altså! Noen unntak må man noen ganger gjør! For en fan er jo disse helt perfekte!
Dessuten ser det ut for å være noen gode booties som “sitter” godt på en liten fot ♥

 

MINION INSPIRED BOOTIES
0 – 12 mnd
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Altså….Min dag bare forsvant! Poff så hadde eg surret over 7 timer på Hobbyrommet uten å tenke på tid og sted – Plutselig var det kwell! Måtte tvinge meg til å stoppe for det blir ganske intenst når man sitter pal og bare diller!
En ting å sitte og strikke f.eks i 7 timer, se på serie og prater, men dette ⇑
Sitte å fokusere og pitle, vel…det kjennes litt i nakken hehe

 

 

 

 

Eneste problemet som oppsto var: Hvordan fester man leire til gips? Det var jo ikkje bare å kleise leira på for å si det sånn….Trodde det eg…vel, alt penselet eg med vann, da festet det seg og så har eg etter hvert som det tørket penslet litt Karlsonlim mellom. Nå skal den få stå slik til i morgen, da vil eg tro alt dette er tørt og stabilt 😀 Skal jobbe en del mer med øynene, men mye av uttrykker kommer ved malinga. Gøy da, skikkelig kjekt!

Hadde en pause hvor eg fikk montert en del på de små bamsene eg har heklet 😀  Men nå skal eg bare sitte her!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Å herre min for en kule type du lager, gleder meg til fortsettelsen. Du e’ rå på å skape ting. Ha en fortsatt fine kveld her er det strikk og lydbok😉

    2. Hei. Må si at du har en kreativitet som overgår noe av det jeg har sett. Blir råstilig denne figuren din. Er spennende og følge deg videre.
      Ha en fin kreativ uke.
      Jeg blir inspirert av deg. 🙂

Siste innlegg