FERDIG!

Reklame | Rito Hobby

 

Ikkje det største prosjektet mitt, men det tar jo likevel tid mellom alt det andre eg bruker tiden på 🙂 Uansett, dette er desidert de beste gryteklutene eg har kjent på – Ikkje sjans å brenne fingrene for å si det sånn!
“Tunge”, faste og veldig veldig gode – Ferdig snakka liksom!

 

De er strikket i Infinity Hearts 2Xlace
Mange fine farger å velge balnt + det er TILBUD!
1 gryteklut veier 155 gram(!!), dvs du trenger 2 koner til et par – Tror eg kan garantere at de aldri bli utslitt,
absolutt en super gave. Eg strikket min på pinne 8 mm

 

 

 

 

Selv om dette overhodet ikkje er en komplisert oppskrift skal eg ikkje ta æren for den. Fikk nemligen et par slike grytelapper av Mocina Design før jul som hun hadde strikket selv 🙂 Hun hadde lagt opp 24 m på pinnenummer 9 og strikket de kvadratiske. Vasket de på 40 grader og så langt til blokking, de blir noe mer kompakte etter vask,
og der etter strekker du de i fasong 🙂

 

 

 

 

Til oppheng har eg hermet etter MocinaDesign og bare knytet fast ei skinnsnor 🙂
Dekorativt og moderne, snoren kan du evn knyta av ved vask.

Ok, fredag kwell og det er temmelig vått ute! Handlerunden tok tid i dag….skulle visst nok innom flere butikker for småting. Gikk greit å kjøre med det hekkans kneet, eg satt bare i bilen for det meste 🙂 Skatteetaten var nå jammen gavmilde i år også *ler* Så nååå sitter eg å shopper på salg hos Bergans…Ikkje sant…!
Men det skal sier: SALG kan veldig ofte svare seg 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg