FERIE! – Nå er eg klar!!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn


Tja, ka skal eg si? Dagen har blitt brukt til avslapping, kos og drodling!! (Drodling? = Tegne og surre uten mål og mening)
Så ja, egentlig er eg ikkje særlig klokere på hvordan disse sokkene skal bli seende ut,
det er vel bare å begi seg i kast?

 


Startet med å teste ut garnet med divers mix og kom frem til at pinne 3,5 blir perfekt! Så ja, da er det jo bare å sette i gang!! Kaffi er bunkret opp, påskeegga er klare og ja, eg? Joda upåklagelig så eg er berett til å KOSE meg! Garnet skal brukes til tidenes sokker er STERK, BLING og Alpakka Fur(<–utgått) +
muligens litt av et sølvnøste eg hadde i lageret mitt 🙂

Kan være at det blir litt lite aktivitet her på bloggen nå i påsken, har man ferie så har man ferie!
Vel, eller ikkje, men får se. Uansett kan du jo bli med på Snapchat (vibbedille)
Popper nok oftere opp der enn her i løpet av ferien vil eg tro 🙂

Men du?? KOS deg og NYT hele påsken! Gjøre BARE ting du har lyst til!
Spis hva du vil og ellers bare gjør hva du vil! Det skal eg!

 

 

 

GOD PÅSKE!

 

 

 

 

Go`klem fra ei FerieKlar VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg