FISKETUR! Ikkje på bærtur!

Designet av Maschenwunder Manja Vogelsang

 

Eg har garantert vært på bærtur noen ganger, men jaggu har eg mange koselige fisketurer på minnet – Både som barn og voksen. Ofte savner eg det å sitte og pilke på en dybvannskai eller kaste snøre på et svaberg. Det sies at tiden du bruker på fiske kan du tillegge din levetid, dvs at eg kommer til å bli veldig gammel.

Hadde heller ikkje gått av veien for en genser som dette! En genser som garantert hadde passet for mange,
ja det kunne sikkert blitt en flott gave til noen du kjenner?

 

 

 

Designet av Maschenwunder Manja Vogelsang

 

Strikkefastheten er 25 m/33 row, så ja, her må du frem med litt tynt garn 🙂 Det ligger 2 versjoner i oppskriften; Korte ermer eller lange, velg det du liker best 🙂

 

 

FISHING FOR COMPLIMENTS
Bildene over
Fra 91 cm til 137 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

 

Nå har eg bestemt meg; I dag rydder eg spisebordet! Dvs at 2 av 4 planlagte hus ble ferdig! De 2 som er uferdig er 2 fine “ballonger” og eg tror nok eg skal finne på noe med de også selv om de ikkje ble til hus. For å kunne sitte ved spisebordet trenger eg tid, mer enn en halvtime nå og da – Noe det har vært dårlig med i det siste. Eg ser jo at “rotet” på spisebordet kan irritere midt i ei stue, eg har ikkje problem med det, men eg skjønner at mitt kreative univers er rot for andre. En dag om eg skulle få mitt eget Hobbyrom med dør (hehe) ja da er absolutt dette noe eg kommer til å plukke frem igjen. Uansett, de 2 husene som er ferdig skal males og gjøres fine. Skal teste ut noen av alle de malingstypene eg har liggende for eg vil ha litt sånn “vannete” maling,
eg vil ikkje bruke maling som dekke 100%.

Ok, når bordet er ryddet skal eg stryke det store perleriet ved første anledning! Første anledning skal være når eg er alene!! Tror aldri at eg kommer til å like å stryke store perleri! det er virkelig nervepirrende! Håper det går helt uproblematisk og eg håper det passer inn i ei av de store rammene eg har
for dette vil eg ha på veggen på gangen! Men du?

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg