FLÅTT?? -Eller, bare flott?

 

Ok, i går og delvis i dag har eg egentlig bare vært inn i bobla mi. Bortsett fra at magen kicka til meg har eg vært i en sånn kreativ tankeprosess med å PRØØVE å fikse noen maskemarkører 🙂 Eg ser det er mye, eller veldig mye likt der ute på markedet, så eg føler at hvis eg skal lage/selge noen så må det være mine og ikkje det samme som det alle andre selger…Er bare sånn eg er satt sammen…Må ALLTID gå den tyngste veien, eller...Nei, den er ikkje tung sånn, bare det at måten eg gjør det på tar jo en eeeviiighet *ler* Meg selv i det berømte nøtteskallet, aldri noe easy fix, eller easy money for den slags skyld hehe Veeel, alt er realtivt for mor mi ringte i dag…: Om eg kunne kjøpe 2 VikingLotto for henne til i morgen, en til henne og en til meg, hun skulle spandere. Hun vet at eg aldri kjøper Lotto så av og til spanderer hun en kupong eller 2. Grunn? Premien er på 100 mill. i morgen haha Veeel… eg hadde blitt K V A L M om eg hadde vunnet! MEN! På den andre siden så hadde det vær skamgøy! Eg har nemligen noen planer klar om det skulle skje en dag, ja at eg vant litt penger hehe Sannsynligheten for at det skjer er mikroskopisk siden eg aldri spiller Lotto….Vel vel, det ble en avsporing der.

 

 

 

 

Tja, er dårlig med flått her i huset selv om me har Milo(<—Katta!), men når du leser dette så er eg i grunnen straks i gang med monteringa av en gjeng tøffe (håper eg!) maskemarkører. Har planer om noen andre som kan slå følge med de over her 🙂 Eg er VELDIG kritisk til ting eg lager selv, spesielt om eg skal gi det bort eller selge det!
Så ja, gjengen eg tok ut av stekeovnen for litt siden er på langt nær gjennom nåløyet ennå,
det er sykt smalt det nåløye ser du…
sukk

 

 

 

 

Her er noen av de som ble ferdig i går, du ser, dette TAR TID så eg har ikkje så mange enda, men mange mange flere som skal monteres. Noe eg har en del av ennå er Armbånd hehe

Men du, nå skal du høre noe gøy! Woop Woop! Har hatt en lang og K O S E L I G dialog med Rito Hobby siden før helga. Du vet jo at eg pleier lage til litt Julekos i desember, i år er intet unntak! Wooow du skulle sett den lista som eg kan forsyne meg av (Har jo egentlig hele butikken å plukke fra da, men de har jo også sine ønsker for hva de har lyst å vise frem, og det er jo ikkje mer enn rettferdig ) JuHuuu Ja til premier/gaver vettu! Oh La La ♥ Det blir mye bra altså! Har også blingset meg ut et fantastisk garn og noe spennende som liksom skal “følge med” i de pakkene, selvfølgelig skal eg ha med litt fra Hama verden siden så mange av dere er blitt hektet i likhet med meg. Har også funnet noen ting som eg ikkje var klar over var noe som var smart å ha! Du vet? Rito, de har ALT og dekker alle behov me måtte ha, enten det gjelder strikking eller annen hobby. Sier bare én ting til: GLED DEG!

Det må eg jo si: Har du f.eks en nettbutikk eller noe og har lyst å bli med på Julekos? Kanskje du selger eller lager noe selv som kunne vært fine premier i jula? Til gjengjeld får du Reklame her på bloggen gjennom store deler av desember 🙂 Send meg i så fall en mail: [email protected]. Eneste kriterium er at det har med Hobby/strikking/garn å gjøre, og den verden er jo gigantisk som du vet 🙂

Vel vel, nå må eg inn på Hobbyrommet og fikse det eg tok ut av ovnen for litt siden 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg