Flere sokker..? 3 Strikkeoppskrifter

Designet av Anna Mäkilä

 

Tenker bare eg fortsetter med litt sokker eg, popper stadig opp nye som eg ikkje har sett. Dessuten trenger vel alle sokkeskuffer et jevnlig påfyll? Gudene skal vite at min skuff gjør det…sukk…Eller, forresten!! Eg har jo søren meg noen nye som ble strikket til meg i vinter! De putta eg i den store “korgdunken” på Hobbyrommet for å spare litt på og ikkje bruka alle de nystrikka på en gang! Jaja, eg må vel snart snu rundt på turgarderoben; Putte alle turshortsene i dunken og henge alle de lange buksene opp på veggen…Da følger nok de nye sokkene med frem 🙂

Men du? Pingvinsokker! Aww noen bedre?

 

PERFECT TOGETHER
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Anna Mäkilä

 

Litt kunstinspirerte sokker? Helt uten en “synlig” hæl, på en måte 🙂 Lekre, ja absolutt!

 

SUMMER IS COMMING

 

 

 

 

Designet av Anna Mäkilä

 

Fant ingen “Høstsokker” så me hopper direkte over til vinteren 🙂

 

WINTER IS COMING
3 størrelser

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Passe irritert nå i morgentimene…Har sovet 4 t 48 min…Ikkje noe å skryte av. Fra kl 04 ca har eg våknet flere ganger av Milo (<—Katta!) Han var ute og sto å mjauet på døra…Eg bare snudde meg og prøvde å sove videre for eg tenkte jo at den som var oppe og våken burde kunne høre han…Men nei...Så klokka halv 7 ga eg opp, sto opp, slapp katta inn og kokte kaffi…Har i grunnen planer om å gå tur her i Tananger i dag, men da må eg har et par timer på sofaen, tenker egVirkelig en dårlig start

 

 

 

LAG DEG EN BRA MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    1. Ja så enkelt kan det gjøres. Stripesokker med et felt av ønsket mønster. Som i dette tilfellet var pingviner. helt herlige. Ser for mag en hel dyrehage/ bondegård kan brukes der. Eller biler og sykler.

Siste innlegg