FLUESOPP – Den fineste Julepynten

Designet av Norman Schwarze

 

For en stund siden skrev Solliv at at Alle bloggerne med respekt for seg selv viste frem en fluesopp 😀 Når det er blitt høst og me begynner å tenker på Jula må eg alltid ha et innlegg med alle de fine fluesoppene me kan strikke. Fineste julepynten syns eg, ja eg har noen fluesopp til pynt hele året eg, en liten fargeklatt liksom 😀

 

FLY AGARIC MUSHROOM
Bildet over
Ca 13 cm høy

 

 

 

 

 

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Strikk mange er mitt råd, i varierte størrelser!
For noen år siden fant eg noen fluesopp på Nille i sånn Gips/tremateriale(?)
Plukket med meg ei hel røys og de må frem hvert år.

 

CHRISTMAS TOADSTOOL
Flere størrelser
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Tatyana Grigoryan

 

AMANITA MUSCARIA MUSHROOM
Regulerbar størrelse

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og ny uke – Igjen!
Føler meg ikkje heeelt i form (?) Mulig det har med at Milo (<—KATTA!) sto å gaulte under soveromsvinduet klokka halv 6 i morges! Hmm eg maktet ikkje reise meg for å slippe han inn, han kunne bare gått rundt på terrassen og inn døra da….Men nei! Da gauler han på den enkleste løsningen; Inn vinduet og inn under dyna! *Bortskjemt* Selv om eg sovnet igjen er eg ganske trøtt! Har et par småting som var tanken å kjøre ut å fikse i dag, får se om eg kvikner til etter en iskald kattevask 🙂 Hvis ikkje? Ja da lander eg bare inne på Hobbyrommet og tar dagen med ro 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg