Flyvende Skilpadder og andre Krapyl

Designet av Megan Lapp

 

Eg har alltid likt å hekle/strikke ting og tang som eg ikkje aner hva eg skal med! Jo flere farger og jo rarere det er, ja desto mer gøy er det! Da snakker med å drille kreativiteten. Ting som har et “uttrykk”, ja som f.eks øyner og et smil kan enkelt gjøres personlig eller som sitt eget. Alt får jo sitt eget særpreg etter hvem som lager det.

Har allerede en del skilpadder på samvittigheten,
hvem liker ikkje skilpadder liksom?

 

SEA TURTLE
Bildet over
Str 33 cm X 48 cm

 

 

 

 

 

Designet av Megan Lapp

 

ØYNER!! Hva i alle dager skal man vel med det? Hmm Passer jo supert til Halloween, men har man litt morbid humor kan de brukes til så mangt….kan jo være greit med noen extra øyner liggende i garnstæsjet!

 

EYEBALL MONSTERS
Diverse str

 

 

* * * *

 

 

Altså, for en dag! Ikkje bare var det nesten på grensen til umennesklig å skli ut av dynene rundt kl 8 når det var -14 gr!! Jadda, vinduet over senga var åpent så det var i grunnen der problem lå…snakker om crispy dyner…Når eg så etter hvert kom meg ut var været strålende!! Knall sol og -10 da eg satte meg i bilen – Helt nydelig! Selv om det var både snø og kaldt kjente eg på vårfølelse for den var virkelig tilstedeværende 🙂 Turen gikk til nabokommunen og legen min. Det å gå på den lab`n der er alltid et eventyr mareritt!! Har brukt det legekontoret i ca 30 år, 20 år som syk med elendige årer, nevnte eg at det er fortsatt de samme sykepleierne der? Like fult spør de hver gang; “Har du gode eller dårlige armer?” I dags svarte eg bare: “Nei det vet eg ikkje, du får jo prøve” Vel vel…de ga opp begge 2, og som vanlig måtte legen komme og det var gjort på et blunk. Skjønner ikkje hvorfor ikkje de også bare kan starte med en butterfly på hånden? Åra ligger jo der, det er så vidt man må under huden så har du blod 🙂 Jaja...

Var en tur hos Amira og Eirik etter på siden eg fylte opp bilen med klær og sko som skulle dit. Ble imponert når eg så alt de har gjort, og Amira er absolutt en handywoman, det var så flott alt det hun hadde malt (vegger altså) *Stolt* Ble et par koselige timer i sofakroken før eg fortsatt hjematte. Nå først har eg i grunnen fått satt meg ned, alltid noe å ta hys på når man kommer hjem, men nå er eg snart klar for helg altså!! Er bare en helgehandel som står i veien for det – fikser det i morgen 🙂 Tenker eg finner frem strikketøyet eg og slenger beina høyt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Kaldt hos deg og ja… kjente det når jeg gikk fra nattevakta i morges og trakk frisk(is) luft ned i lungene. Som sakt.. meget friskt. 🥶En vakker soloppgang fikk jeg såvidt se, før jeg krøp under dynene.. her hadde mannen satt på varme til beina under dyna og da gikk det ikke lenge før sol fikk være sol og hadde et viktig møte under dyna frem til kl 16😄
      Jeg må virkelig si at de “eyeballsene” du la ut var knalltøffe. De kunne man jo ha fremme hele året. Kanskje myse litt på oppskrift senere😄 driver fortsatt m pixieluer… det der å bli bitt av ei dille…. hmmm.
      Jaja.. snart natta igjen her.. må bare litt først.
      Takk for blogginnlegg, alltid noe “godt” å finne, enten ord eller annet snax. Kos deg videre i kveld/ natten ❄😀

Siste innlegg