– FOLKETS FAVORITT –

Foto: Har lånt det fra bloggen “Mamma på hjul”

 

Mye kan sies om Vixen Awards, men I ÅR blir det helt andre boller når denne dama *Peker på bildet over* skal rulle oppover den røde løperen! Mulig ikkje hele Norge kjenner henne, men det holder lenge at halv gjør det for nå skal det stemmes folkens! Eg har som regel stemt på Marna i denne kategorien fordi eg syns hun har til nå vært den mest jordnære, men i år går stemmen min soleklart til den nominerte Vivian som er forfatteren
av bloggen MAMMA PÅ HJUL!

Selv om Vivian er alvorlig, ja faktisk dødssyk så er ikkje dette en grineblogg, på ingen måte. Eg gråt første gang eg leste bloggen hennes og det var jo fordi alvoret sveipa meg rett over ende, men siden det får hun meg oftere til
å le. Dama KAN skrive selv om hun bruke øynene til det, men FOR en STEMME hun har! Hun kan ikkje brøle lenger (det tar mannen seg av, ref. Dette Innlegget) men jammen tror eg hun kommer til å klare å sette makta
i landet på plass en dag! Hun trenger å bli hørt for mellom mye latter med hverdagshumor og lystige historier er det en dyster virkelighet om hvordan det er å være dødssyk i Norge. Hun bruker stemmen sin på noe mange før henne har prøvd å nå frem med så la me alle samme hjelpe henne til å komme seg helt til toppen! Ja helt til den øverste toppen hun kan nå som blogger! Selv om hun aldri har vært nr 1 på lista (Me jaggu har hun pushet den) så er det på tide hun knuser 1.plassen og mer enn det! Kanskje det viktige budskapet hennes kan nå frem?

 

Ja, hun er dødssyk, og ja, hun vet hun skal dø. MEN! Hun lever i dag og hun skal leve i morgen så la hun og alle
i samme situasjon få et verdig liv og en bra hverdag uten at de må bruke de siste kreftene på å klore og kjempe for det de har rett på – Å la mannen slippe å måtte brøle for at hun skal få et verdig liv!

 

Me må alle samme feiret livet litt hver eneste dag

 

 

 

Foto: Har lånt det fra bloggen “Mamma på hjul”

 

Det du må og bør gjøre er å klikke deg inn HER, scroll ned til du kommer til “FOLKETS FAVORITT” kategorien og så blar du deg ned til der det står “Mamma På Hjul”/Vivian Brosvik og huker av i ruta til høyre og klikk på knappen “Stem” 🙂 Du kan stemme frem til 15.januar og da er det bare til å krysse fingrene/strikkepinnene
og håpe at me klarer å kåre en verdig vinner ♥

 

 

LYKKE TIL VIVIAN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
      1. Var jammen på tide at eg fikk deg også til å gråte <3 DU er bare så herlig og eg håper du kommer deg til Oslo og at du er “oppe å nikker” som han skjønne Vegard pleier å si, dette må du ganske enkelt bare naile for å si det sånn og da må me alle hjelpe til 🙂

    1. Såååå enig med deg. Hun fortjener virkelig prisen for å ha satt en alvorlig, til dels ukjent, dødelig sykdom på kartet. Tårene har rent når jeg har lest bloggen, ikke for at hun klager, for det gjør hun aldri, hun har en herlig, lun humor, men forteller også ærlig om denne brutale sykdommen.

      La oss stemme henne frem.

    2. Fantastisk dame, med pågangsmot og gir ALS et ansikt. En sykdom som rammer hardt og brutalt! Det kreves ekstrem viljestyrke for å fronte ALS som syk og for de pårørende. Imponerende🙏🏻🤗

Siste innlegg