FOR EN DAG!

 

Her sitter eg; Nydusjet, og i Julepysj for første gang i år. God og mett, men sååå sliiiten! Føler ikkje fotsålene mine og er såå sår i beina, men sånn blir det vel når man springer rundt på sandaler i 8 timer? Det beste med dagen? Ja det må være at det har vært sol og opphold hele dagen! Det var jo en fryd å få være ute å montere uten å styre for mye. TENK om det hadde vært kuling og regn? Ikkje sant, ja for det kunne fort ha vært en realitet, men eg var heldig. ALT, og sikkert mer til er nå montert ute og NanoTapen har virkelig fått kjørt seg.

Eg har mer eller mindre snappet hele dagen og det er GØY å være på Snapchat med dere alle, har virkelig hatt det kjekt! Når man går slik å pynter frem og tilbake er det kjekt å gjøre det sammen med noen – Så TAKK for fine innspill og gode meldinger ♥ 4 timer tok det å få alt opp ute, når eg så kom inn var det bare å fortsette for der var jo intet gjort! Startet jo med å vaske alle pledd, duker og røde håndklær før eg gikk ut på formiddagen. Dette ble tørt
i løpet av dagen og når klokka var 19.40 satte eg meg ned, nysdusjet i pysj med en tallerken Lasagne og salat 🙂 MIddagen laget eg selv før eg hoppet dusjen, så ja, NÅ fortjener eg virkelig å sitte her med beina høy!

Har MASSE fine bilder, eg skal lage til et bedre innlegg enn det eg orker nå, i morgen 🙂 Kjenner bare at senga ikkje er langt borte!! I morgen? Da er planen å kjøre ned til mor mi å få opp alle utelysene hos henne også, og sikkert andre ting hun trenger hjelp til. Trenger faktisk ei lyslenke til selv så mulig eg stikker innom Nille samtidig. Vil du se litt av galskapen fra i dag ligger alt ute på Snapchat/Vibbedille 🙂 Masse bilder, linker til mønster
og masse tips og gode råd kommer altså i morgen. Har fått himla mye spørsmål på Snapchat i dag, har svart noen, men det kommer altså svar på det meste, kanskje alt i morgen 🙂
Nå skal eg sitte med beina høyt ei stund før eg flater ut i senga 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg