For varmt å strikke!

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

 

Eg var ganske optimistisk når eg rigget meg til her med strikketøyet i formiddag! Det var fint, godt og litt kjølig da eg startet dagen, men det tok seg ganske fort opp med steikende sol rett inn i go`stolen. Da var det full rulle vettu med kleskift og klamme hender, X antall ganger sveipet eg innom dusjen og nå først føler eg for å ta frem strikketøyet igjen. Hetetoktene er absolutt til steden og eg GLEDER meg til minusgradene kommer snikende!
Takk og pris for svale, litt kjølige kvelder. Planen min var i grunnen å komme i havn, om ikkje annet NESTEN
i havn med ryggen på
Macey`n min, men sola satt en stopper for det.

Kan tydelig se at høsten rigger seg til på bildet her! Skogen og markene i bakgrunnen har gulnet en del siden det forrige bilde eg tok. Neste gang er nok naturen blitt enda mer oransj,
altså neste gang eg poster det “samme” motivet 🙂

 

 

 

 

Denne kombinasjonen er virkelig en vinner hos meg – Uten tvil ♥ Kidsilk Erle er sååå myk og helt uten
“kløe i nesa” og Alpakka Forte skal sørge for god varm og ikkje minst et extra godt hold med sine 20% Nylon,
noe som for øvrig gjør garnet til et SUPERT sokkegarn! Anbefaler deg virkelig å strikket et par sokker før vinteren!!
Masse norske og Gratis sokkeoppskrifter strikket i Alpakka Forte kan du plukke med deg HER INNE

 

 

 

Mulig du husker det? Ikkje så veldig lenge siden at eg plukket inn en saftig og stor bukett med Bladpersille.
Da regnet eg med at det var slutten for i år siden eg plukket nesten rent bord, men nei da,
i dag fikk eg nok en stooor bukett og enda kommer det mer…..⇓

 

 

 

….disse som står igjen her er ca halvparten på lengden av de eg plukket så hvis frosten holder seg unna noen uker vil dette bare fortsette 🙂 ELSKER Bladpersille ♥ Sånn er det gøy å plante, ja når du bare kan høste, høste og høste 🙂 Bladpersille er perfekt å ha i f.eks salater og gryter.

Dessuten kan du jo lage Tabbouleh som er helt HIMMELSK godt! ♥

 

Ble en litt sånn kaos dag også i dag! Fikk jo Graderingdatoen til Dib i morges og det er ikkje lenge til så derfor satte eg meg ned med alle papirene for å sjekke! Jaggu er det MYE som skal inn i den søknaden så det gikk noen timer med å lete/søke opp alle datoene! Alt av kurs, Seminarer og treningssamlinger skal også registreres, med dato OG instruktør, så ja, det er mye + da alle graderingene, mesterskap og plasseringer. Ja i grunnen ALT fra dag 1, blir en del det når Dib startet Høsten 2010….Greit, han hadde en “pause” på ca 1,5 år da han fikk det grønne belte, men det betyr egentlig lite fordi han har 2 dobbelgraderinger så han er likevel foran ruta i ekspressfart.
Det gjelder bare å holde pusten og stabilisere fokus frem til det Sorte Belte henger på hofta,
men det er jo i grunnen etter det at det hele starter! Ja sånn på skikkelig alvor liksom! Jaja, nå får eg ikkje
gjort så mye mer i dag da ingen har kontortid på søndag haha Bortsett fra meg da 🙂

 

 

 

HA EN FIN STRIKKEKWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg